FANDOM

Deathstroke - antagonista w grach Batman: Arkham Origins oraz Batman: Arkham Knight.

Jest to znany na całym świecie płatny zabójca, przeciwnik Batmana, a później prawa ręka Scarecrowa.

Głosu użyczył mu Mark Rolston, znany również z roli Bogs Diamonda z filmu Skazani na Shawshank, a także szeregowca Drake'a z Obcy - decydujące starcie.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Żołnierz amerykańskiej armii, Slade Wilson był częścią programu super-żołnierza, w którym nabył większą siłę, zwinność oraz inteligencję.

Niedługo potem został najemnikiem pod nazwą Deathstroke i zyskał reputację najlepszego i najbardziej niebezpiecznego zabójcy na świecie.

Batman: Arkham Origins Edytuj

W Wigilię został wynajęty przez szefa mafii Czarną Maskę (był to Joker w przebraniu), aby zabić Batmana za . W tym celu udał się do miasta Gotham City.

Podczas, gdy Batman szukał Pingwina na jego statku, Final Offer, Deathstroke przeszkodził mu w pobiciu go, wieszając go do góry nogami za pomocą zaczepu. Po uwolnieniu się Batmana, rozpoczęła się dość ciężka walka, w której nietoperz złamał jego maskę oraz kij. Aby odwrócić jego uwagę, wbił jego ostrze w ścianę, po czym brutalnie "nabił" jego głowę o rękojeść. Później został on aresztowany i uwięziony w Blackgate Prison.

Kilka godzin później w więzieniu nastał bunt wywołany przez Jokera. Wszyscy więźniowie zostali uwolnieni, oprócz właśnie Slade'a. Spotkał go Batman, w trakcie poszukiwania klauna. Deathstroke przyznał, że nie ma już zamiaru zabić go, a także szykował zemstę na Jokerze.

Slade siedział w celi całą noc. Po zdławieniu buntu Jokera został odwiedzony przez Amanda Waller, która zaproponowała mu pracę i dołączenie do "Suicide Squad".

Batman: Arkham Knight Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Stracił swoje oko, dlatego w tym miejscu ma opaskę na oko, a także zakrytą maskę.
  • Przez dziesięć lat nie zmienił swej zbroi.
  • Nie wierzy w Boga.