FANDOM

Więc uważajcie, wy dumne i pewne siebie eleganciki...z Waszymi pyszałkowatymi łepetynami pełnych gałek ocznych! Chodźcie no tu do mnie! Będę na was czekać z małym powiewem siarki. Jestem ponurą, krwawą bajeczką z nieszczęśliwym krwawym zakończeniem!

—Demoman

Demoman (Prawdziwe imię to Tavish Finnegan DeGroot) - jest jednym z bardziej wszechstronnych członków zespołu. Chociaż jego broń nie ma dokładnej dokładności dalekiego zasięgu, Demoman jest potężnym, choć nieprzewidywalnym atutem i może utrzymać się w każdej sytuacji. Jest mistrzem materiałów wybuchowych, wyróżniającym się w walce pośredniej średniego zasięgu. Uzbrojony w granatnik i lepkie bomby, Demoman wykorzystuje swoje jedyne dobre oko i wiedzę o otaczającym go środowisku do dobrze zaplanowanych detonacji, które wysyłają wrogów w niebo, często w kilku częściach.

Demoman, jak sugeruje jego imię, doskonale radzi sobie z szybkim demontażem, odbijając granaty, aby siać spustoszenie na stanowiskach wroga, pozostając bezpiecznie poza zasięgiem wzroku. Jego lepkie bomby są doskonałym narzędziem do zaprzeczania obszarom, trzymania przeciwników z dala od wozów i punktów kontrolnych. Jego bronie są jednymi z najpotężniejszych, ale także najbardziej sytuacyjnych. Wymaga więcej myśli i szybszego podejmowania decyzji niż inne klasy, zwłaszcza gdy ustawia swoje ładunki i rozstawia lepkie bomby.

Do gry dodano przedmioty, które umożliwiają Demomanowi pełnienie roli specjalisty w walce wręcz, zdolnego do posługiwania się szerszą gamą broni białej w porównaniu do każdej innej klasy w grze, oraz różnych tarcz, które zmniejszają obrażenia i umożliwiają atak szarży które mogą wyprzedzić Skauta na krótkie okresy. Demoman twierdził, że prowadzi bolesne życie w Szkocji.

Ciekawostki Edytuj