FANDOM

Destruktor – finałowy przeciwnik Godzilli z filmu "Godzilla kontra Destruktor" z serii "Heisei".

Biografia

Początek

Destruktor wywodzi się z koloni mikroskopijnych skorupiaków, które pochodzą z Prekambru. Żyły one w środowisku beztlenowym. Kiedy Destruktor Tlenowy został zrzucony do zatoki w Tokio, by zabić Godzillę z 1954 roku, skorupiaki zostały zmutowane, przez broń chemiczną. Zaczęły ewoluować przez następne 40 lat.

Godzilla kontra Destruktor (1995)

Po raz pierwszy ujrzano Destruktora, gdy zaatakował ryby, w swej mikro formie. Później zmienił się w nieletnią formę i zaatakował Tokio. Japońska armia atakowała potwora, ale wiele z żołnierzy zginęło. Odkryto, że Destruktorów można zabić w niskiej temperaturze. Jednak Destruktory zmieniły się w formę pośrednią i odkryto, że to zwierzęta prehistoryczne, które zmutował Destruktor Tlenowy. Po jakimś czasie, Destruktor zmienia się w formę latającą. Na ratunek przybywa Godzilla Junior. Ostatecznie Junior wygrywa. Jednak Destruktor powrócił w ostatecznej formię, złapał go i poleciał z nim na lotnisko Hanedai, po czym zrzucił na budynek. Jednak przybywa dorosły Godzilla (w formie spalającej) i wałczy z Destruktorem. Wściekły Godzilla zaatakował Destruktora i krytycznie go zranił, przez co wróg musiał uciekać. Jednak G-Force zamroził Destruktorowi skrzydła, Godzilla użył spiralnego promienia, zabijając Destruktora.

Wygląd

Forma "nieletnia"

Destoroyah juv 01

Destruktor (nieletni)

W formie nieletniej Destruktor ma olbrzymie pazury jadowe podobne do pająka.

Forma pośrednia

ThOSD5LNQA

Pośrednia forma

Forma ta jest podobna do formy nieletniej.

Forma latająca

Forma latająca posiada małą głowę, na której wyrasta długi róg. Posiada wielkie skrzydła.

Forma finałowa

Forma ta jest bardzo podobna do latającej. Na potężnych nogach wyrastają mu wielkie kolce. Łapy przypominają szczypce.

Osobowość

Destruktor jest często uważany za jednego z najbardziej bezlitosnych, inteligentnych i złych wrogów Godzilli, wraz z Królem Ghidorah i Kosmogodzillą. W przeciwieństwie do potworów, które zabijają i niszczą się nieumyślnie i działają tylko z instynktu lub gdy są pod kontrolą umysłu, Destruktor wydaje się w pełni świadomy śmierci i zniszczenia, które powoduje i sprawia mu to wielką przyjemność w powodowaniu tego. Jego okrucieństwo jest najbardziej widoczne, kiedy atakuje Godzillę Juniora, a później zabija go, podczas gdy ten ostatni próbuje zjednoczyć się z ojcem. To sprawia, że ​​ Destruktor to drugi potwór, który atakuje Godzillę zarówno emocjonalnie, jak i fizycznie, po Kosmogodzilli. Strategia Destruktora opiera się na tym, by powodować jak największe bóle przeciwnikom, jak to możliwe, ponieważ jego łączna forma jest wielokrotnie pokłuta Junior z jego kończynami i podawać bardzo bolesne dawki Micro-Oxygen do ran.

Media niezwiązane z filmem również przedstawiają Destruktora jako niewiarogodne zło. Według biografii Destruktora w grze Godzilla: Unleashed, Destruktor "nie szuka czegoś innego niż całkowite unicestwienie wszystkich form życia w istnieniu". W komiksowej serii Godzilla: Kataklizm, Destoroya opisuje jeden z nich jako "demon", a w jednym punkcie rozdziela się na jego młodocianych form i brutalnie masakry kilku wieśniaków jeden po drugim. Destruktor wykazuje podobne zachowanie w jego występach w innych seriach komiksów IDW.

Umiejętności

ThZYWOG4P3

Fan Art

Destruktor to jeden z najsilniejszych wrogów Godzilli, obok Króla Ghidorah, Hedorah, Mechagodzilli, Gigana i Kosmogodzilli. Przetrwał kilka ataków spiralnego promienia Godzilli, który zabijał większość wrogów jednym strzałem. Choć Destruktor był wrażliwy na temperatury, to jednak walczył ze spalającą się Godzillą wiele razy, w większości razy wygrywając. Jest to drugi potwór obok Kosmogodzilli, który atakował Godzillę emocjonalnie, w przypadku Destruktora zabijając syna Godzilli.
  • Latanie
  • Wchłanianie energii
  • Wchłanianie DNA
  • Klatka piersiowa
  • Laserowy róg
  • Wewnętrzna szczęka
  • Pazury (i ogon)