FANDOM

Diva – główna antagonistka serii anime BLOOD+. Młodsza siostra bliźniaczka Sayi i królowa Chiropteran. Matka Kanade i Hibiki.

Wygląd

Normalnie

Diva była bardzo podobna do Sayi i różniła się tylko od swojej siostry ciemniejszym odcieniem skóry, uderzającymi niebieskimi oczami i, przez większość serii, sposobem, w jaki się się czesała, czyli długie, czarne włosy i sposobem ubioru; głównie proste, ale eleganckie sukienki, które miały kolory niebieski, biały albo beżowy. Według Teda Adamsa, który był badaczem Delta 67, twierdził, że Diva była najpiękniejszą kobietą, jaką kiedykolwiek widział, a także równie niebezpieczną. Po zabiciu Riku, Diva przybrała jego postać, a później użyła jej by wyśmiać Sayę. W tej formie Diva ma krótkie włosy, a jej struktura ciała zmieniła się na taką samą jak u Riku i mimo, że była kobietą, nie nosiła szminki w tej formie, by nie wzbudzać podejrzeń, że to ona.

Jako Chiropteran

Kiedy Diva przechodzi w tryb Chiropterana, jej oczy świecą jasno niebieskim blaskiem, a źrenice przypominają szczeliny otoczone jasnoniebieską tęczówką. Jej paznokcie stają się długie i ostre, a kły stają się znacznie bardziej widoczne i, podobnie jak u Sayi, jej usta ciemnieją.

Charakter

Diva ma wyjątkowo złowrogą i bezwzględną naturę owiniętą dziecięcą postawą. Czuje przyjemność z zabijania ludzi i okazuje mało szacunku dla wszystkiego, co się wokół niej dzieje, nawet gdy zabija własnych Kawalerów. Pokazano również, że lubiła dręczyć siostrę.

Jak ujawnia Nathan w odcinku 49, cały sadyzm i socjopatia Divy faktycznie napędza jej prawdziwe pragnienie wychowania rodziny w świecie zdominowanym przez jej rasę. Widać że kocha swoje dzieci gdy widzimy ją razem z nimi gdy im śpiewa. Tak jak u Sayi jej charakter się powoli zmieniał gdy nauczyła się kogoś kochać.

Umiejętności

Diva ma moc, by uczyniać ludzi w stworzenia jej pokroju. Z biegiem lat stworzyła kilku tzw. Kawalerów czyli elitarną grupę Chiropteran, którzy zachowują swoje człowieczeństwo, przysięgając jej wierność. Jej kawalerowie na ogół działają jako jej ochroniarze; na przykład, zamiast walczyć w twarzą w twarz z Sayą, często wysyła Kawalera do walki. Ponadto Diva jest kompetentnym szermierzem. Poprzez wykorzystanie tej umiejętności i posiadanie ostrza podobnego do tego, które należy do jej siostry, stanowi niemałe wyzwanie dla Sayi, zwłaszcza gdy ta ostatnio stopniowo zaczyna przechodzić w stan hibernacji. Przede wszystkim Diva jest urodzoną śpiewaczką i została nazwana po tym jak Saya, która usłyszała ją śpiewającą "śpiewającą Divą". Na pierwszym koncercie Divy wielu twierdzi, że jest "divą stulecia". Po usłyszeniu na żywo jej piosenki jest większa szansa, że ludzie zamienią się w Chiropterany.

Galeria