FANDOM

Doktor Purnell - główny antagonista w grze z 2013 roku "Cry of Fear".

Biografia

Po wypadku Simona, który doprowadził go do kalectwa, Purnell został zatrudniony jako jego doradca, aby śledzić postępy psychiczne z powodu traumy, którą przeżył. Purnell zauważa, że ​​Simon nie chce mówić o swoim życiu osobistym, odmawiając komentowania tematów dotyczących jego życia w domu lub szkole. Z powodu braku sukcesów w swoich sesjach, zaleca Simonowi spróbować terapii poznawczej, pisząc książkę, by wyrazić swoje myśli i emocje, aby wydostać ją z głowy. Ta sugestia prowadzi do wydarzeń w grze, przedstawiających mentalną walkę Simona z jego wewnętrznymi demonami. Skręcona, obłąkana i złowieszcza wersja Purnella w masce przeciwgazowej jest widoczna w tym świecie, rzucając fałszywe wskazówki Simonowi na temat możliwej biologicznej epidemii - Doktor wyrażający przekonanie, że Simon nie jest nawet prawdziwy, i że wszyscy wokół niego są psychotyczni pomimo faktu, że zamordował dwie osoby z zimną krwią.

Simon dochodzi do wniosku, że Doktor jest odpowiedzialny za to wszystko i ściga go do psychiatrycznego azylu znajdującego się głęboko w lesie, Doktor ostatecznie nawiązuje kontakt z Simonem i oferuje mu otwarcie bramy w zamian za przekazanie pistoletu przez Simona. Wybór gracza decyduje o odblokowaniu zakończenia - jeśli gracz odda pistoletowi Purnellowi, ten dziękuje Simonowi za zaufanie i daje mu klucz do bramy przed załadowaniem pistoletu i strzeleniem mu w ramię. Jeśli Simon odmówi oddania mu pistoletu, mężczyzna jest rozczarowany jego postawą, i strzela do niego z rewolweru. Po spotkaniu przez bramę Simon ściga Purnella na strychu azylu. Ostatecznie bitwa kończy się zwycięstwem Simona, a doktor leżący na ziemi ginie przez zmiażdżenie jego czaszki przez poszkodowanego.

Po zakończeniu gry zakończenie odblokowane decyduje o losie prawdziwego doktora Purnella. Jeśli Simon nie zaufa mu, odblokuje się Zakończenie 1 lub Zakończenie 3 - w którym Simon morduje Purnella w swoim mieszkaniu. Jeśli zaufamy mu zakończenie 2 lub Koniec 4 są odblokowane. W zakończeniu 2 Simon popełnia samobójstwo po zamordowaniu Sophie i przeprasza Purnella w końcowych notatkach swojej książki. W końcówce 4 Simon nie zabija się i zostaje skazany na śmierć w szpitalu psychiatrycznym po psychotycznej przerwie, która powoduje, że przypadkowo zastrzelił dwóch policjantów. Purnell zostaje oficjalnym mentorem mężczyzny w azylu, pracując nad przywróceniem Simona do zdrowia psychicznego. Ukończenie gry dowolnym zakończeniem odblokuje historię doktora. Grasz jako doktor Purnell, uzbrojony w Rewolwer i wyposażony w wbudowaną w noktowizor maskę przeciwgazową. Będzie musiał walczyć z armiami potworów stworzonych przez umysł Simona, aby dostać się do mieszkania, w którym mieszka pacjent, aby zniszczyć książkę, którą napisał.