FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Donald Love - to postać z serii gier wideo Grand Theft Auto, która służy jako tritagonista w grze Grand Theft Auto: Liberty City Stories i główna postać w GTA III, jest także postacią mniejszą w Grand Theft Auto: Vice City.

Jest bogatym magnatem medialnym i prezesem Love Media z makabrycznymi hobby.

Biografia

Love jest bogatym potentatem na rynku nieruchomości, który był protegowanym innego przedsiębiorcy z bezwzględnymi metodami o imieniu Avery Carrington (którego partnerem był Tommy Vercetti w Vice City). Love ostatecznie przeniósł się do Liberty City w 1998 roku, gdzie zbudował relacje z gangsterami Tonim Ciprianim i Salvatorem Leonem w celu wygrania wyborów. Wtedy utracił pieniądze. Zbankrutowany Love, każe dla Toni'ego zabić swojego byłego mentora Avery'ego i ukraść jego plany ponownego rozwoju Fort Staunton. Następnie zniszczył Fort Staunton i wykorzystał tę okazję, aby zarobić jeszcze więcej pieniędzy niż wcześniej. Zerwał więzi z Leone, a później wynajmuje Claude'a, by zabił przywódcę Yakuzy w wagonie Kartelów, prowokując tym samym wojnę gangów między Yakuzą a kartelem. Donald Love w końcu niespodziewanie znika i nie widać go w późniejszych grach.