Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym jakichkolwiek pozytywnych cech i bez żadnych szans na nawrócenie się. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze pozytywne cechy to najczęściej są one całkowicie fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił, albo jeśli posiada jakieś humorystyczne lub komediowe momenty, to nijak one nie umniejszają dokonanych przez niego nikczemnych czynów. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.
Warning18+.png
Uwaga!

Donald Pierce – drugorzędny antagonista w filmie Logan z 2016 roku. Jest prawą ręką Zandera Rice'a.

Biografia[]

Razem ze swoimi podwładnymi został wysłany, aby sprawdzić Laurę Kinney spowrotem do Rice'a. Po raz pierwszy spotyka się z Loganem w jego limuzynie, gdzie mówi Loganowi, że jest jego fanem. Jakiś czas później wraz ze swoją bandą zjawia się na granicy Meksykańskiej, gdzie mieszka Logan. Spotyka ponownie Logana. Niestety Logan, Laura u Charles Xavier uciekają.

Później spotyka się z Zanderem Rice'em, kiedy ten przylatuje helikopterem. Obserwuje jak Rice przesłuchuje Calibana. Później Caliban przejmuje kontrolę nad X-24, który zabija kilku żołnierzy. Caliban następnie próbuje wysadzić siebie, Pierce'a oraz Rice'a granatami. Ale obaj przeżywają.

Pierce następnie dochodzi do siebie w bazie Zandera. Po tym jak odkrywa lokalizację zmutowanych dzieci, to natychmiast informuje o tym Rice'a. Dr. Zander wysyła Pierce'a i jego ludzi do ataku i przechwycenia zmutowanych dzieci. Jednak zjawia się Logan i zabija kilku bandytów. W tym czasie zabija Rice'a oraz strzela do mechanicznej dłoni Donalda. Donald uwalnia X-24, aby zabił Logana. Pierce zostaje otoczony i zabity przez zmutowane dzieci.

Advertisement