FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Dusza Pogorzelisk jest finałowym bossem i antagonistą w grze Dark Souls III. Jest to fizyczna manifestacja każdego poprzedniego Władcy Pogorzelisk.

Historia Edytuj

Istota ta jest boską manifestacją wszystkich poprzednich Władców Pogorzelisk, w tym Wybranego Nieumarłego, Nosiciela Klątwy, Lorda Gwyna i każdą inną postać która zjednoczyła Pierwszy Płomień. Udowadnia to jej japońskie imię 王 た ち の 化身 (Outachi no Keshin czyt. Wcielenie Królów), a także opis upuszczanej przez niej duszy władców. Boss połączony w ten sposób dysponuje zdolnościami, bronią i magią dającą mu ogromną moc.

Rola Duszy Pogorzelisk, jako manifestacji poprzednich władców, polega na obronie płomienia. Pełni ona także rolę ostatniej linii obrony przed Nierozpalonym, gdy dotrze do miejsca spoczynku Pierwszego Płomienia.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Dusza Pogorzelisk jest wysokim rycerzem noszącym ciężką, mocno zużytą i zwęgloną zbroję. Jej ulubioną bronią jest wielki miecz Zjednoczonego Ognia, masywniejsza wersja krętego miecza, który może zmieniać swój kształt, aby odpowiadać potrzebom jego właściciela. Zmienia swoje ataki bardzo płynnie, co utrudnia graczowi kontratakowanie rycerza. Różne taktyki stosowane przez bossa sprawiają, że walka z nim jest bardzo złożona i zróżnicowana.

Osobowość Edytuj

Dusza Pogorzelisk, w swoim krótkim występie, niewiele pokazała w kwestii swojej osobowości, chociaż oczywiście była świadoma swojego otoczenia i była zdolna do walki z umiejętnościami i inteligencją, mając dostęp do różnych zaklęć, które mogłyby wymagać przemyślanego użycia.

Dusza Pogorzelisk została stworzona, aby była ostatnią linią obrony Pierwszego Płomienia, a także ostatnim sprawdzianem dla tych, którzy chcą zjednoczyć ogień, tylko dla prawdziwego Władcy Pogorzelisk, osoby o niezrównanej sile i inteligencji, która mogłaby kiedykolwiek zwyciężyć.

Podczas walki Dusza Pogorzelisk wydaje różne pomruki i warczenia, wydając wściekłe wycie przed rozpoczęciem drugiej fazy. Po ostatecznym pokonaniu pada na kolana, wydając długi i ponury okrzyk, po czym znika.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej seria ciosów w drugiej fazie walki bardzo przypomina wściekły atak używany przez Manusa w pierwszej części Dark Souls; obydwaj bossowie żonglują graczem w powietrzu.
  • Dusza Pogorzelisk ma wypaloną i zniekształconą koronę na czubku hełmu podczas walki z nią, a zestaw zjednoczenia, który można kupić po pokonaniu jej ma tylko grzbiet tej korony i transparent na klatce piersiowej.
  • Unik do tyłu, który używa boss podczas korzystania z ataków zakrzywionym mieczem, bardzo przypomina ten wykonywany za pomocą pierścienia zdobionego drewnem w pierwszej części gry.
  • W niektórych materiałach promocyjnych Dusza Pogorzelisk była określana jako "Czerwony Rycerz".

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj