FANDOM

Dyrektor jest głównym antagonistą komediowego filmu "Deadpool 2" z 2018 roku.

Został grany przez Eddiego Marsana.

Biografia Edytuj

Dyrektor jest właścicielem sierocińca wspieranego przez Essex, zwanego "Mutant Reeducation Centre", gdzie będzie próbował rozwiązać "problemy" ze zmutowanymi dziećmi. Kiedy Russell Collins zostaje wysłany do sierocińca, dyrektor poddaje młodego chłopca prowokacji torturami, a także silnie sugeruje, że on również wykorzystywał seksualnie Russella. Z powodu licznych tortur, Russell rozwija głęboką, niepohamowaną nienawiść do Daniela i próbuje go zaatakować. To przyciąga uwagę X-Menów, a Deadpool próbuje go uspokoić. Jednakże, kiedy zdaje sobie sprawę, że Russell był źle traktowany przez personel, w gniewie zabija jednego z członków personelu, powoduje, że zarówno on, jak i Russell zostają powstrzymani i wysłani do izolowanego więzienia dla mutantów zwanego "Icebox". Będąc w wiezieniu, Russell nawiązuje znajomość z Juggernautem, który zgadza się pomóc mu w zemście na dyrektorze. Cable ujawnia Deadpoolowi i innym, że jeśli Russell odniesie sukces w zamordowaniu dyrektora,l rozwinie smak krwi i stanie się szalonym piromanem. Wtedy wpadnie w szał zabijania, którego ofiarą padła żona i córka Cable'a. Deadpool zgadza się na propozycję Cable'a, ale nalega, aby dał mu 30 sekund na przekonanie chłopaka, by oszczędził dyrektora. Przybywają do sierocińca i widzą, że Russell kazał mu przyprzeć się do muru. Nagle Cable otwiera ogień w Russella jednak Deadpool ochrania go swoim ciałem. Ponieważ miał na sobie obrożę uniemożliwiającą mu korzystanie z jego zdolności regeneracyjnych, Deadpool umiera; jednakże Cable jest w stanie cofnąć się w czasie i go uratować. Gdy zespół miał już odejść, Dyrektor wynurza się z gruzów budynku głośno mówiąc, że są obrzydliwością dla Boga. Cable idzie do niego z nożem, ale Deadpool zatrzymuje go, twierdząc, że powinni pozwolić mu poradzić sobie z jego losem. Nagle w Dyrektora wjeżdża taksówkarz Dopinder, który wcześniej chciał zostać zabójcą kontraktowym.