Złoczyńcy Wiki
Advertisement

Dzieci Tarrone'a to niebezpieczny kult zagłady, którzy mają rolę antagonistów w 9 misji w grze SWAT 4.

Opis[]

Dzieci Tarrone'a to oderwana grupa fikcyjnej grupy separatystycznej z Idaho, która podążyła za swoim przywódcą Andrew'em Taronne w okolice Nowego Jorku. Postrzegają Taronne jako połączenie wszechwiedzącego guru i proroka. Pojawili się tu jakieś trzy lata temu, użyli gotówki na zakup starej kamienicy wymagającej poważnego remontu i masowo się do niej przeprowadzili. Opuszczają budynek tylko w grupach po trzy lub więcej i odmawiają wstępu osobom z zewnątrz. A sam Taronne nigdy nie opuszcza budynku. Wszystko, co robią, zostało zlecone przez Taronne. Grupa, z której się oddzielili, wierzy w silną obronę i nie ma powodu sądzić, że Taronnianie zmienili tę zasadę i nawet nieuzbrojeni kultyści nie poddadzą się łatwo.

Kult stał się morderczy, gdy z nieznanych powodów postanowili stworzyć bombę nawozową, za pomocą której wysadziliby w powietrze swoją własną kamienicę i dużą część sąsiedztwa - na szczęście nieznany informator (być może były członek) wezwał władze wcześniej, a SWAT zostaje wezwany do wyeliminowania kultystów, zanim będą mieli szansę zrealizować swoje plany.

Koniec Kultu[]

2 kwietnia 2008 o 16:45 drużyna SWAT wchodzi do Kamienicy Dzieci Taronne'a, aby aresztować lub ostatecznie zabić Andrew Taronne'a i aresztować wszystkich członków sekty. Wewnątrz budynku funkcjonariusze widzą jeden wielki bałagan, ledwo oświetlone wnętrza oraz ogromną ilość materiałów wybuchowych porozrzucanych po całym budynku. Cały budynek również został przekształcony na potrzeby kultu, a poszczególne mieszkania pełnią inną rolę, jak jadalnia, sypialnie, warsztat, pomieszczenie pocztowe, a nawet kaplica. Spotykają także uzbrojonych i nieuzbrojonych członków kultu, którzy zaciekle sprzeciwiają się zakuciu w kajdanki, aby uniemożliwić funkcjonariuszom dotarcie do ich przywódcy i często strzelają bez ostrzeżenia. Chociaż zespół SWAT uniemożliwia Dzieciom Taronne'a popełnienie aktu terrorystycznego w postaci wysadzenia ich kamienicy, mroczna przeszłość sekty zostaje ujawniona poprzez makabryczne odkrycie w piwnicy w postaci masowego cmentarza dla ich dzieci – które prawdopodobnie zostały zabite przez kult w ramach ich planu, aby zostały "przemienione" przez ich kosmicznego boga.

Cytaty[]

Wynoście się! Zanieczyszczacie nasz dom!

—Kultysta do funkcjonariuszy SWAT

Chrońcie przywódcę!

—Kultysta do funkcjonariuszy SWAT

To Ciemność o której ostrzegał nas Taronne!

—Kultysta do funkcjonariuszy SWAT

Wasze prawa nic tu nie znaczą!

—Kultysta do funkcjonariuszy SWAT

Czy kiedykolwiek ich znowu zobaczę? Moich najmniejszych? Muszę mieć wiarę.

—Kultysta do funkcjonariuszy SWAT

Taronne cię pobłogosławi jeśli pociągniesz za spust.

—Kultysta do innego kultysty

Spóźniliście się! Wysłaliśmy je w otchłań ciemności gdzie on ich znajdzie i da im ponowny oddech!

Gallery[]

Ciekawostki[]

  • Dzieci Taronne'a zostali oparci na prawdziywch kultach jak kult Heaven's Gate - którzy również podzielali ich morderczą przeszłość.
  • Misja, w której występują, Siedziba Dzieci Taronne'a, była jedną z najbardziej pamiętnych misji w SWAT 4, ale była bardzo kontrowersyjna ze względu na przedstawienie dzieciobójstwa. Nie ma dowodów na to, że twórcy SWAT 4, Irrational Games, kiedykolwiek zamierzali pokazać graczowi martwe dzieci, ale kontrowersje zainspirowały Little Sisters w BioShock.
Advertisement