FANDOM

Oficer Eddie Pulaski jest pobocznym antagonistą w grze Grand Theft Auto: San Andreas.Jest starszym policjantem w Departamencie Policji Los Santos i współprzewodniczącym C.R.A.S.H. który służył jako osobisty podwładny Franka Tenpenny'ego.

Głos podkładał mu nieżyjący już Chris Penn.

Biografia Edytuj

Pulaski był niegroźnym policjantem zanim dołączył do C.R.A.S.H. jednostka pod kierownictwem Franka Tenpenny'ego; Tenpenny powoli zmanipulował Pułaskiego i przekształcił go w skorumpowanego gliniarza, tak jak sam Tenpenny. Podczas gdy Hernandez wstępuje do zespołu, Pulaski wraz z Tenpennym, zmuszając nowego rekruta do zastrzelenia oficera Ralpha Pendelbury'ego, ich byłego partnera (i niedoszłego informatora). Pulaski pomagał Tenpennemu w pomaganiu Ballasom w Los Santos. Hernandez, który cierpi na częste nękanie ze strony C.R.A.S.H., donosi na Tenpenny'ego i Pulaskiego. Trzej policjanci wyruszają do pustynnego miasteczka Las Brujas podczas misji "W samo południe", aby zebrać dowody zebrane przez FBI na ich temat od CJ'a. Tenpenny uderza Hernandeza w tył głowy łopatą, gdy opuszcza samochód, mówiąc, że ich sprzedał. Tenpenny odjeżdża, zostawiając Pulaskiego, by przytrzymał CJ na muszce i zmusił go do kopania grobu dla Hernandeza (a następnie własnego). CJ próbuje przekonać Pulaskiego, że Tenpenny też go zabije, aby uciszyć ostatnią osobę, która wie o jego korupcji, ale Pułaski nie wierzy mu i odmawia słuchania. Hernandez nagle wstaje i atakuje Pulaskiego, który śmiertelnie go rani. Kiedy CJ goni za policjantem, Pulaski mówi o matce i siostrze CJ. Rozwścieczony CJ atakuje samochód Pulaskiego i wyciąga go z pojazdu. Pulaski ginie od kopnięcia w głowę przez CJ'a.

Ciekawostki Edytuj