FANDOM

Egzekutor Smough jest jednym z bossów i drugorzędnych antagonistów w grze Dark Souls.

Wygląd

Egzekutor Smough jest wielkim wojownikiem noszącym złotą zbroję nadającą mu otyłego wyglądu i uzbrojonym w gigantyczny młot. Smough jest bardzo powolny, ale jednocześnie też bardzo silny.

Historia

Smough był królewskim katem, który rozkoszował się swoim tytułem tak bardzo, że miażdżył kości swoich ofiar i używał ich jako przyprawy do swych kanibalistycznych posiłków. Pragnął być członkiem Czterech Rycerzy Gwyna, ale został odrzucony ze względu na swoją radosną miłość do przemocy, jak również jego sadystyczne i kanibalistyczne zachowanie.

Po tym jak bogowie opuścili Anor Londo, Smough był jedną z nielicznych żywych istot, która była tam obecna, walcząc wspólnie z Ornsteinem i razem strzegąc księżniczki Gwynevere. Razem pokonali wielu nieumarłych, którzy próbowali dotrzeć do księżniczki, lecz ostatecznie zostali zgładzeni przez Wybranego Nieumarłego.

Kiedy Ornstein wyruszył w poszukiwaniu Bezimiennego Króla, Smough miał jako obowiązek pilnowanie opuszczonego miasta i był ironicznie, pomimo swojej bezbożnej natury jako kat, nazywany ostatnim rycerzem. Nie wiadomo, jak to się stało w związku z wydarzeniami w Dark Souls.

Ciekawostki

  • Po pokonaniu Aldricha można zakupić zestaw Smougha. Ta zależność może wynikać z tego, że został przez niego pożarty lub wynika najzwyczajniej z tego, że arena walki z Aldrichem jest tą samą, gdzie znajdował się Smough w Dark Souls.

Galeria