FANDOM

Eiko Teruya – główna antagonistka pojawiająca się w mandze Ichiban Ushiro no Daimaou i jej adaptacji anime.

W adaptacji anime głosu użyczyła jej Haruka Tomatsu w japońskiej wersji, natomiast Stephanie Wittels w angielskiej wersji.

Charakterystyka

Wygląd

Eiko jest piękną młodą kobietą o zielonych włosach i włosach w tym samym kolorze co oczy związane w kucyk.

Osobowość

Jest tajemnicza i uwodzicielska, ma zwyczaj pojawiania się pozornie znikąd, a następnie znika równie szybko. Często flirtuje z Akuto, ale rośnie w niej niechęć, gdy myśli, że on ją odrzuca. Posiada silną żądzę władzy do tego stopnia, że zabija własnego ojca, aby zostać nową głową jej klanu.

Biografia

Eiko jest członkiem Klanu Ninja Kōga, a także Suharistką, podobnie jak Junko, jej główna rywalka.

Zdrada ojca

Po tym jak jej ojciec wrócił ranny po walce, Eiko podeszła do niego, a następnie przebiła go sztyletem, pozornie go zabijając. Następnie ogłosiła się nową głową klanu Kōga oraz wezwała klan Iga, aby walczyć z Władcą Demonów.

Jakiś czas później jest zainteresowana mieczem Hattori i obmyśla plan, jak go zdobyć. Następnie karze Hattori i jej siostrze poprowadzić samobójczy atak na potwory.

Ostatnia bitwa

Podczas ostatniej bitwy Eiko próbuje pozbyć się zarówno przewodniczącej rady studenckiej, która wie, że kłamała, że ​​jej ojciec został zabity przez Akuto, a także siostrę Hattori. Nie udaje się to jej i w końcu musi zmierzyć się z Junko, która próbuje ją zabić. Korone nagle pojawia się i powstrzymuje Junko przed zadaniem morderczego ciosu, pozwalając Eiko uciec dopóki nie wpadnie na swojego ojca, który okazał się przeżyć jej atak. Kiedy pyta go, jak przeżył, jej cybernetyczny ojciec mówi, że nie mógł pozwolić sobie na śmierć, wiedząc, że źle wychował córkę. Eiko upada ze wstydu, gdy Korone mówi, że Junko, dziedziczka Teruya, musi żyć, aby mogła odpokutować za swoje grzechy.

Galeria