FANDOM

Podziwiam twoją robotę od lat, amigo! UKRADŁEŚ KSIĘŻYC!?! Co za numer? Bylibyśmy niepokonani. Gość jak ty, gość jak ja. My musimy rządzić światem!

—El Macho ujawnia swoje cele Gru

Ktoś chyba chce tutaj dzisiaj zginąć...

—Eduardo Perez

Eduardo Perez, lepiej i później znany jako El Macho, jest głównym antagonistą 4-ego filmu Illumination, Minionki rozrabiają. Jest nemezis Gru, który porwał jego minionki i zmienił w fioletowe stwory, aby pomogły mu przejąć świat.

Biografia Edytuj

Przed Jak ukraść księżyc Edytuj

Jakieś 20 lat temu Eduardo terroryzował Meksyk pod postacia złoczyńcy "El Macho". Był bezwzględny, groźny i jak sugeruje jego imię, bardzo macho. Pewnego dnia, El Macho najwyraźniej popełnił samobójstwo w sposób bardzo macho: wleciał na rekinie do krateru aktywnego wulkanu, z przywiązanymi do klatki piersiowej 120 kilogramami dynamitu. Ciała nigdy nie znaleziono, tylko małą kępkę przypalonych włosów z klatki piersiowej.

W rzeczywistości El Macho upozorował swoją śmierć i ukrywał się. Przeniósł się do Ameryki, ożenił się, miał syna o imieniu Antonio, a później otworzył bardzo udaną meksykańską restaurację o nazwie "Salsa i Salsa".

Żona Eduardo najwyraźniej zmarła w pewnym momencie. Jak powiedział Gru, on także cierpiał z powodu złamanego serca i spędził wiele nocy próbując zatopić swoje smutki w guacamole, co przyczyniło się do jego nadwagi.

Minionki rozrabiają Edytuj

20 lat później tajne laboratorium w pobliżu koła podbiegunowego zostaje skradzione przez tajemniczy pojazd za pomocą gigantycznego magnesu. Liga Anty-Złoczyńców (LAZ) rekrutuje byłego superzłoczyńcę, Feloniousa Gru, obecnego producenta dżemów i żelków, aby dowiedzieć się, która zła osoba zacznie używać mutagenu PX-41 do produkcji wiecznych i niezniszczalnych potworów. Gru i tajna agentka Ligi Anty-Złoczyńców Lucy Wilde (zainteresowanie miłosne Gru i partnerka w filmie) muszą przeszukać centrum handlowe Paradise, w którym znajduje się piekarnia jako główna siedziba.

Podczas pierwszego dnia Gru i Lucy spotykają się z Eduardo. Po wstępie i krótkiej pogawędce, Gru nagle rozpoznaje El Macho i porównuje go do Eduardo i myśli, że nie umarł i jest mózgiem tego wszystkiego. Po wyjściu Eduardo, mówi to Lucy i postanawiają włamać się do jego restauracji tej nocy. Tej nocy po włamaniu zostali zauważeni przez kurczaka Eduardo, El Pollito, który jest jego strażnikiem.

Kurczak atakuje ich, ale Lucy udaje się wyrwać go z Gru, a następnie zamrozić substancją. Wchodzą do kuchni, ale nie znajdują nic, co pozwoliłoby porównać Eduardo z El Macho ani żadnych dowodów na to, że on za tym wszystkim stoi i uciekają po tym, jak prawie zostali złapali przez Eduardo. Większość minionków Gru znika w tajemniczy sposób z powodu Eduardo.

Galeria Edytuj