FANDOM

Zobacz inne pojęcia – Electro

Maxwell Dillon znany bardziej jako Electro to drugorzędny antagonista filmu Niesamowity Spider-Man 2 z 2014 roku.

W jego rolę wcielił się Jamie Foxx.

Biografia Edytuj

Osobowość Edytuj

na początku Max był niezręcznym i samotnym mężczyzną, który pragnął być doceniony i doceniony przez ludzi. Cały czas jest popychany przez otaczających go ludzi, a jego przełożeni kradną jego plany dotyczące nowej sieci energetycznej, pozostawiając go ciągle bezsilnym. Te ekscesje doprowadziły Maxa do stłumienia dużej ilości gniewu, w jednym przypadku, w którym wyobraża sobie gwałtowne zgranie swojego szefa za to, że nie wierzy, że projekty sieci energetycznej były jego, i żartobliwie twierdzi, że jest Spider-Manem. Po tym, jak Spider-Man ratuje życie Maxowi, a także daje mu pogaduszki, aby zwiększyć jego pewność siebie, Max, w końcu czując się tak, jakby ktoś go rozpoznał, zaczyna go ubóstwiać do niemal obsesyjnego poziomu, mając świątynię poświęconą mu w swoim pokoju.

Po transformacji w Electro Max był początkowo przerażony i zdezorientowany, nie rozumiejąc, co się z nim dzieje. Po wejściu do miasta jest zahipnotyzowany widokiem swojej twarzy transmitowanej w całym mieście, wierząc, że teraz ludzie w końcu go „widzą”. Trwa to krótko, ponieważ Spider-Man mimowolnie kradnie światło reflektorów, w wyniku czego cała uraza i wściekłość Maxa się zagotowała, gdy atakuje swojego byłego idola, którego poczuł, że go zdradził. W tym momencie Max w pełni zaakceptował swoją transformację w Electro i nie jest już potulnym mężczyzną, jakim był kiedyś, teraz o bardziej zarozumiałym i aroganckim nastawieniu. Przysięga wrócić do świata, który tyle od niego zabrał, i pokazać im, jak będzie wyglądało życie tylko z nim i bez Spider-Mana.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj