FANDOM

Eon jest podróżującym w czasie złoczyńcą i arcywrogiem profesora Paradoxa. Jest głównym antagonistą w Ben 10: Wyścig z czasem. Różni się on w różnych seriach, w których pojawia się: w Ben 10: Wyścig z czasem, pojawia się jako humanoidalny kosmita z planety Chronia, w Ben 10: Ultimate Alien wygląda jak Ben 10.000, a w Ben 10: Omniverse jest człowiekiem o mocach opartych na czasie. Eon tłumaczył się, że "to nie był on".

Biografia

Przed wydarzeniami z filmu

Eon był kiedyś członkiem rasy Chronian, której planeta została zniszczona z czasem w wyniku szaleństwa ludzi. Po ucieczce przed losem i wylądowaniu na Ziemi, Eon szukał rzadkiego przedmiotu zwanego Rękami Armagedonu, który mógł uwolnić jego lud i rozpocząć wojnę z Ziemią. Został jednak aresztowany przez hydraulików i zamrożony w komórce kriogenicznej na 200 lat, zanim ostatecznie się rozmroził. Następnie rekrutował małpich popleczników, aby pomóc mu dotrzeć do rąk.

Ben 10: Wyścig z czasem

Eon debiutuje się, gdy zaczyna eksplozję energii w obiektach w mieście Bellwood. Później, pojawia się Inferno i policja. Inferno zatrzymuje Eona Servantsa, a później pozornie pokonuje Eona. Później Eon pojawia się na wieży zegarowej. Kiedy Eon odczuwa ból głowy, jeden z jego służących próbuje mu pomóc, ale zabija go energicznym podmuchiem ukazującym jego twarz. Eon informuje resztę swoich sług, aby "pozwolili mu umrzeć", ponieważ są tutaj, aby mu służyć, a nie nawzajem i grozi im, by włożyli je z powrotem do swoich zimnych klatek. Eon patrzył na swoją rodzinną planetę i okręty floty swojej rasy uwięzionej poza czasem i przestrzenią. Mówi, że nic mu nie przeszkodzi, gdy Ben Tennyson będzie nieżywy. Eon pojawia się na obrazie zrobionym przez Gwen Tennyson. Kiedy pojawia się Max Tennyson, mówi Benowi i Gwen o Eonie. Później Ben, Gwen i Max Tennyson spotykają się z hydraulikiem, który był odpowiedzialny za Eona, Constantine'a Jacobsa, który został postarzony przez Eona do tego stopnia, że ​​stał się stary w mgnieniu oka. Po tym, jak hydraulik kończy objaśnianie Eona, umiera. Eon później pojawia się, próbując aktywować Rękę Armageddonu, ale jest zbyt stary, aby to zrobić. Kiedy Eon zobaczył Bena Tennysona, uszkadza jego Omnitrix. Ben próbuje uciec, ale Eon doprowadza go do tronu. Eon zostaje zatrzymany przez starego hydraulika. Później Eon pojawia się w sali szkoły Bena. Ben walczy z Eonem jako Diamentogłowy. Eon przypomina Benowi, że gdy rozlega się alarm, cała szkoła zbiera się na korytarz. Eon teleportuje się, a Ben się ukrywa. Eon pojawia się z Benem, Gwen i Maxem, przykuty, po tym, jak zostali porwani przez jego służących. Eon mówi Benowi, Gwen i Maxowi o swojej rasie, planecie, rękach Armageddona, Omnitrixie, a także mówi Benowi, że jest nim. Eon zamienia Bena w młodszą wersję siebie (BenEona) i teleportuje się, ponieważ dwóch Donów nie może istnieć na świecie. Później pojawia się prawdziwy Eon i zatrzymuje czas, z wyjątkiem Bena. Kiedy rzuca Bena, Ben zmienia się w Dzikopyska l i walczy z nim. Eon zostaje uderzony w Dłonie Armageddonu przez Dzikopyska, pokonując Eona.