FANDOM

Francis "Frank" D'Amico (lub lepiej znany jako Frank D'Amico) jest głównym antagonistą w filmie z 2010 roku, Kick-Ass.

Jest grany przez Marka Stronga który grał Henry'ego Blackwooda oraz Pinbackera.

Biografia

Frank jest handlarzem narkotyków, który ma syna o imieniu Chris D'Amico, który chce być częścią gangu. Kiedy Frank dowiaduje się, że cała jego kokaina została zabrana przez Big Daddy'ego (z początku nie wiedział że to on i uważa, że ​​Kick-Ass jest odpowiedzialny) rozkazuje zabić Kick-Assa.Po kilku nieudanych próbach Chris ma plan, jak zabić Kick-Ass'a, Chris przebiera się za superbohatera o nazwie Red Mist i próbuje zostać przyjacielem Kick-Assa, zabiera go do magazynu swojego ojca tylko po to, by dowiedzieć się, że wszyscy ludzie zostali zamordowani. Frank myśli najpierw, że robi to Kick-Ass, ale Chris pokazuje mu taśmę z Big Daddy'm zabijając wszystkich mężczyzn i palącym budynek, Frank wciąż nie zmienia zdania o Kick-Ass'ie i chce zarówno jego, jak i Big Daddy'ego schwytać, a następnie pozwala swoim ludziom opublikować wideo na żywo, w którym biją i torturują Big Daddy'ego i Kick-Assa, tak jak oni mają zamiar podpalić miejsce i zabić ich oboje, Hit-Girl przychodzi i zabija wszystkich mężczyzn i ratuje Kick-Ass, ale Big Daddy umiera, więc Hit-Girl i Kick-Ass decydują się na włamanie do D'Amico i zabijają wszystkich mężczyzn, by wreszcie stanąć twarzą w twarz z D'Amico. Kick-Ass walczy z Red Mistem, a Hit-Girl i D'Amico toczą brutalną walkę, którą wygrywa D'Amico. Właśnie gdy ma zabić Hit-Girl, Kick-Ass pojawia się z bazooką Big Daddy'ego i posyła D'Amico przez okno, zabijając go w wybuchu wysoko nad miastem. Chris przysięga zemstę na Kick-Ass'ie i Hit-Girl za zabicie Franka.

Galeria