FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Lin Kuei będzie należeć do MNIE!

—Frost pragnąca władzy nad klanem.

Frost jest członkinią klanu Lin Kuei i antagonistką w grach z serii Mortal Kombat.

Osobowość

Frost jest silną wojowniczką o wielkim potencjale, ale brakuje jej osądu: nie może dostrzec słuszności, jaką niesie ze sobą pokój. Jest uparta, pewna siebie i zadziorna. Jej zaangażowanie w walkę i nauka jest przyćmiewana przez jej arogancję i wrogość wobec każdego, kogo uważa za silniejszego od niej. Jej zdolności są również przyćmione przez upartość i nadmierną pewność siebie.

Sub-Zero pozwala jej pozostać w klanie, u swojego boku, mając nadzieję, że pewnego dnia osiągnie perspektywę i zrozumienie poprzez doświadczenie w bitwie. Frost jest nieustraszona, odważna i niezależna. To, co sprawiło, że jest tak twarda, to jej ciężkie życie jako sierota w slumsach, w których musiała się bronić i wykorzystywać brutalną siłę, by zaspokoić swoje pragnienia (lub odzyskać to, co zostało jej odebrane).

Frost jest również silna i bardzo dumna. Jeśli postanowiła by zrezygnować z życia w slumsach, nigdy nie byłaby w stanie dotrzeć tam, gdzie jest obecnie, gdyby nie determinacja i wytrwałość. I o ile nauka i ciężka praca pomogły jej stać się doświadczoną wojowniczką, Sub-Zero wie, że Frost mogłaby stać się silniejsza, gdyby nie wpadała tak szybko w furię.

Umiejętności

O ile jej lodowe moce nie są tak potężne jak u Sub-Zero, tak zdolności Critcha są znacznie silniejsze. Zamiast zamrażać przeciwników bezpośrednio, zamarza ona przed nimi, aby zwiększyć jej zasięg i szanse na trafienie. Frost może również wsunąć się w przeciwnika, teleportować się, aby pojawić się za nimi, podnosząc topcut i użyć swojej mocy, by stworzyć parę lodowych sztyletów do walki.

Ciekawostki

  • Frost odnosi się do Sub-Zero jako sifu, co oznacza "mistrzu".
  • W Mortal Kombat: Deadly Alliance, ma taką samą aktorkę głosową co Sonya i Kitana.
  • Frost pojawia się w Mortal Kombat (2011), gdzie walczy w tle z Daegonem.
  • Najprawdopodobniej inspirowana jest ona postacią Killer Frost z uniwersum DC.
  • Wielu fanów uważa Frost za żeńską wersję Sub-Zero.

Galeria