FANDOM

Te oczy. Takie same, jak wtedy gdy Cię postrzeliłem. Wspaniałe. Pragnę Cię, Saya.

—Fumito wyraża swoje pragnienie

Fumito Nanahara (jap. 七 原 文人, Nanahara Fumito) – główny antagonista serii anime Blood-Ci filmu Blood-C: The Last Dark. Inicjator eksperymentu w stanie Ukishima, przywódca organizacji Siódmego Nieba, a wcześniej właściciel kawiarni. Jest potomkiem tych co stworzyli przymierze między ludźmi, a Starszymi, jednak on sam zrywa tę umowę. Współpracował z drugorzędnym antagonistą Kuroto Mogari.

W angielskiej wersji językowej głosu użyczył mu Robert McCollum, a w japońskiej Kenji Nojima.

Wygląd Edytuj

Nanahara.Fumito.600.817187

Wygląd Fumito (szkice)

Fumito Nanahara full image (serie and movie)

Fumito w czasie serii (z lewej) i w czasie filmu (z prawej).

Fumito jest wysokim, młodym mężczyzną o jasnej karnacji. Ma blond włosy i zielone oczy. W ciągu całej serii nosi białą koszulę i brązowe spodnie. Gdy był w kawiarni zakładał zielony fartuch. W filmie ma na sobie białą kurtkę z godłem rodziny Nanahara, białe spodnie i buty.

Cechy Edytuj

Na początku poznajemy Fumito jako pozornie nieszkodliwego, sympatycznego właściciela kawiarni Guimauve. Troszczył się o Sayę i przygotowywał dla niej śniadanie i lunch. Powiedział jej że jest dla niego ważniejsza niż cokolwiek inne. Raczej nie widzimy go w sytuacji gdy się wścieka więc można co nazwać człowiekiem spokojnym.

Potem okazuje się że to on jest inicjatorem eksperymentu. Miał obsesję na punkcie Sayi. Nie zależy mu na ludziach i jest sadystycznym, bezlitosnym mordercą, jednak zachowuje pogodę ducha i draźniącą oraz serdeczną postawę wobec Sayi. Według Kuroto zawsze patrzy z góry.

Biografia Edytuj

Blood C Edytuj

W odcinkach serii anime był on sąsiadem Sayi i właścicielem Guimauve, kawiarni w pobliżu jej domu. Był także przyjacielem Tadayoshiego z lat licealnych, chociaż uczęszczał do niego dużo później niż Tadayoshi. Fumito zwykle podawał śniadanie dla Sayi i robił dla niej lunch. Powiedział kiedyś Sayi, że jest wyjątkowa i ważniejsza dla niego niż cokolwiek inne. Po bitwach wyraża swoją troskę o Sayę, przynosząc jej kawę i guimauve. Saya kiedyś zapytała go czy guimauve zawsze są różowe – tajemniczo stwierdza, że ​​to zależy od tego, co w nich miesza. Został ujawniony jako główny antagonista serii, będący za eksperymentem, aby zobaczyć, czy Saya powróci do swojej poprzedniej osobowości. W przeciwieństwie do swojej osoby w eksperymencie, Fumito demonstruje się jako sadystyczna i bezlitosna postać, która pozwala statystom, a nawet członkom głównej obsady umrzeć gwałtowną śmiercią, mając jednocześnie obsesję na punkcie Sayi. Zaraz po tym, jak Saya zabija Tadayoshiego, uwalnia Starszego do miasta i wyrusza wraz z Yūką samochodem. Kiedy Saya usiłowała zaatakować Fumito w chwili, gdy startował helikopterem, strzela do niej w twarz mówiąc że guimauve które kochała było robione z krwi jej ofiar.

Blood C: The Last Dark Edytuj

W filmie ujawnia się, że jest właścicielem Siódmego Nieba. Potężnej firmy która kontroluje miasto Tokyo i jego strażników. Kiedy staje się świadomy obecności Sayi, postanawia się z nią zabawić. Ujawnia się jej, gdy próbuje przeniknąć do Suji Academy (ale to była tylko iluzja), a następnie szczuje na nią Starszego i Kutou, aby sprawdzić jej wolę zabijania ludzi (czego ona nie jest w stanie zrobić). Kiedy wreszcie spotykają się naprawdę, jest zachwycony widząc Sayę. Ujawnia on Kuroto jako zdrajcę, który przekazywał informacje o organizacji SIRRUT i potajemnie otruł Sayę. Ale kiedy Kuroto ujawnił swoje zamiary i próbował zabić Fumito, dźgając go w bok, ten mu wbił w oko fiolkę z krwią Sayi i przemienił w kapsułę Starszego. Mówi Sayi, że każdy Starszy, którego stworzył, był dla niej i próbował stworzyć więcej eksperymentując na każdym człowieku, którego mógłby złapać, jednak wszyscy zbyt szybko umierali. Gdy Saya wychodzi ze stanu śpiączki, Fumito łączy się z kapsułą uwalniając bardzo potężnego Starszego. Wchodzi w ostateczną bitwę z Sayą, podczas której dalej wyraża swoje pragnienie, którym jest właśnie ona. Po pokonaniu Starszego – Fumito, wyjawia Sayi, że chciał być taki jak ona, aby móc być z nią. Dźgnął się przez serce ostrzem, obejmując ją i ogłaszając zwycięzcą swojego zakładu oraz akceptując swoją karę. Całuje ją, a potem pada martwy u jej stóp i znika, pozostawiając ją samą.

Relacje Edytuj

Saya Kisaragi Edytuj

Fumito and Saya11

Fumito opiekuje się Sayą

Traktuje ją uprzejmie i przygotowuje dla niej śniadanie i lunch. Zawsze stara się ją pocieszyć i słucha tego co ma do powiedzenia. Gdy dziewczyna zachorowała przyniósł jej jedzenie do domu i powiedział, że to dla niego nie problem gdyż jest dla niego ważniejsza niż cokolwiek innego. Sama Saya mając fałszywą osobowość lubiła/kochała go. Pod koniec serii wszystko wychodzi na jaw; Fumito jest odpowiedzialny za wymazanie wspomnień Sayi i zatrudnienia obsady do eksperymentu. Ma obsesję na jej punkcie do tego stopnia, że był w stanie spowodować śmierć kilkunastu ludzi. Mimo tego była ona najprawdopodobniej jedyną osobą na której mu naprawdę zależało. W filmie przeprasza ją ze słowami, że gdyby był człowiekiem jej klątwa byłaby złamana, po czym ją całuje.

Główna obsada Edytuj

Fumito and main-staff

Fumito razem z główną obsadą

Była to grupa ludzi, których Fumito wynajął po to aby grali swoje role, dopóki Saya nie odzyska wspomnień. Mężczyzna każdemu obiecał coś innego i podarował medaliony, które miały chronić ich przed Starszymi. Nie chcąc jednak czekać czwórka członków złamała postanowienie. Fumito prawdopodobnie nie traktował ich poważnie, a raczej jak kukiełki w jego teatrze. Pozwolił im umrzeć z czego tylko jedna osoba przeżyła (jeśli nie liczyć jego i Sayi).

Tadayoshi Kisaragi Edytuj

Jak twierdził Fumito był to jego przyjaciel od kiedy byli w liceum, mimo różnicy u nich w wieku i osobowości. Później nic nie jest takie jakie się wydaje. Fumito najprawdopodobniej schwytał Tadayoshiego i patrzył na niego tylko jako element jego teatru lub broń. Nie zależało mu na nim i patrzył obojętnym wzrokiem na jego porażkę i śmierć z ręki Sayi.

Rodzina Edytuj

Nieznane są jego koligacje rodzinne. Wiemy tylko, że zabił rodzinę kuzyna, by obaj mogli przejąć rodzinną działalność. To samo też zrobił (prawdopodobnie) ze swoją własną najbliższą rodziną.

Kuroto Mogari Edytuj

Kuzyn i współpracownik Fumito. Ich relacje dokładnie nie są znane, można jednak odnieść wrażenie, że blisko ze sobą nie są. Najpierw Kuroto wyraża swoje zdziwienie obsesyjną miłością Fumito do Sayi, potem próbuje go zabić i mówi pod wpływem szału, że zawsze patrzył na niego z góry. Po tym Fumito wbija mu w oko fiolkę z krwią i zmienia w kapsułę Starszego powodując śmierć kuzyna.

Cytaty Edytuj

Tadayoshi na takiego nie wygląda, ale on też sprawia mnóstwo problemów.

—Fumito o Tadayoshim

Masz jeszcze...dziesięć minut.

—Fumito uspokaja Sayę

Tak, ale te, które dostaliście po pierwszej śmierci są fałszywe. Nie działają.

—Fumito do Nono i Nene

Po pierwsze...zabierz swoje łapy od Sayi.

—Fumito do Kanako

Zapomniałem Ci powiedzieć. Twoje ukochane guimauve było robione z krwi twoich ofiar.

—Fumito po zastrzeleniu Sayi

Saya, kiedy żyłaś na Ukishimie i nic nie pamiętałaś, naprawdę Cię lubiłem, jednak tym co mnie do Ciebie zawsze pociągało jest...

—Fumito do siebie w siedzibie Siódmego Nieba

Te wszystkie raporty i spotkania...są takie...

—Fumito podczas rozmowy z Yūką

Saya jest wyjątkowa.

—Fumito o Sayi

Patrz. Dołączył do przymierza. Co się dzieje Kuroto? Powinieneś czuć moc, której od tak dawna szukałeś.

Saya. Nie można się stać człowiekiem. Trzeba się nim urodzić. Nie możesz zabijać ludzi, bo nie jesteś człowiekiem.

—Fumito do Sayi

Mówiłem Ci to trudne. Od razu spróbowałem tego na sobie. Gdybym mógł być taki jak Ty. W końcu mógłbym trzymać Cię w ramionach. Przepraszam, Saya. Gdybym był człowiekiem twoja klątwa...zostałaby złamana. Jako zwycięzca, otrzymujesz nagrodę. Ja jako przegrany otrzymuję karę. Powinnaś mnie była unikać, Saya. Zmieniłaś to w nagrodę.

—Fumito pod koniec filmu

Ciekawostki Edytuj

  • Jest drugim czarnym charakterem w Universum Blood. Pierwszym była Diva z Blood+.
  • Nawet jak został ujawniony jako główny czarny charakter nadal zachowuje swój pogodny uśmiech i spokój. Jest to najbardziej widoczne gdy mówi zdrajcom o podmianie talizmanów.
  • Zostało potwierdzone, że na początku filmu i trzecim trailerze jego oczy świecą na czerwono.
Fumito Blood C Johan Monster Solomon Blood

Podobieństwa między Fumito (pierwszy z lewej), Johan'em (pośrodku) i Solomonem (pierwszy z prawej).

  • Fumito jest bardzo podobny do Detricha von Lohengrina , ponieważ te dwie postacie są psychopatycznymi masowymi mordercami z dysonansową pogodą ducha. Ponadto, zarówno Fumito, jak i Dietrich są początkowo przedstawiani jako pozorni przyjaciele głównych bohaterów, obaj są mistrzami manipulacji, mordują wielu członków swoich rodzin i obaj zakochują się w głównej bohaterce, ale wyrażają swoje uczucie poprzez psychologiczne tortury i akty sadyzmu. Z wyglądu przypomina za to Johana Lieberta i Solomona Goldsmith'a.

Galeria Edytuj