FANDOM

Galaktyczna Armia Freezera, znana również jako Kosmiczna Organizacja Handlu lub czasami nazywana Armią Freezera, jest organizacją handlową prowadzoną przez Króla Colda i jego dwóch synów, Freezera i Cooler'a. Kosmiczna Organizacja Handlu zatrudnia i zniewala potężne rasy (takie jak Saiyanie) by przejąć odpowiednie planety, aby mogły zostać sprzedane osobom, które zaoferowały najwyższą cenę. Podczas gdy Król Cold jest właścicielem organizacji, Freezer zajmuje bezpośrednio kierowniczą rolę i jest znany jako oficjalny lider organizacji, podczas gdy przywództwo Colda jest pozornie tajne.

Historia

Żołnierze armii Freezera walczą z Bardockiem podczas Ludobójstwa Saiyan.

Nigdy nie jest powiedziane, kiedy ta organizacja została założona, ani o jakikolwiek szczególe jej pochodzenia. Wiadomo jedynie, że najwyraźniej jest prowadzony przez Króla Colda i jego synów. Wiele groźnych ras jest przymuszanych do bycia w organizacji z groźbą zniszczenia własnej planety, jeśli nie zastosują się do niej. Dzięki wielkiej mocy Król Cold i jego synowie trzymali olbrzymią żelazną pięść nad galaktyką, kontrolując niemal wszystkie planety pod jedną wielką dyktaturą, i wykorzystali lęk i moc, by skłonić rasy do posłuszeństwa. Sam Freezer okazuje się mieć kontrolę nad co najmniej 79 planetami i Cooler kontroluje co najmniej 256 planet, nie wspominając o tym, ile Król Cold posiada. Są oni również pokazani kiedy niszczą planety, które ich zdaniem nie nadają się do sprzedaży. (Cooler twierdzi w swoim debiucie, że ma kilka planet do zniszczenia do końca dnia, a Vegeta i Nappa powodują zniszczenie Arlii, ponieważ nie nadaje się ona do sprzedaży). Żaden inny przywódca tej organizacji nigdy nie zostanie pokazany, jeśli w ogóle o to chodzi. Organizacja oficjalnie zakończyła się śmiercią Króla Colda i Freezera przez Trunksa z przyszłości w wieku 764 lat, a śmierć Coolera z rąk Goku i Vegety niedługo później, przynosząc pokój galaktyce.