FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Gennon jest antagonistą w mandze i anime Berserk.

Biografia

Krótko po tym, jak Griffith po raz pierwszy założył Drużynę Jastrzębia, został zatrudniony przez Gennona. Zmotywowany potrzebą zgromadzenia bogactwa w celu utrzymania armii i ograniczenia przyczyn, Griffith zaakceptował warunki Gennona dotyczące spędzenia z nim nocy. Nie wiedząc, że Griffith miał ukryte motywy, Gennon miał obsesję na punkcie młodzieży.

Wiele lat później, po tym, jak został generalnym gubernatorem Doldrey, Gennon dowiaduje się o oblężeniu twierdzy przez Drużynę Jastrzębia i daje Boscognowi instrukcje, by przyprowadził do niego Griffitha, by znów spędził z nim czas. Kiedy rozpoczyna się bitwa o Doldrey, Gennon obawia się, że Boscogn może zabić Griffitha i postanawia osobiście przejąć dowodzenie swoimi siłami, aby zapewnić sobie nagrodę.

Jednak Gennon ostatecznie traci Doldrey. Jego armia, straciwszy morale, ucieka, gdy zostaje strącony z konia. Gennon odkrywa, że ​​Griffith się do niego zbliża i ma mieszane uczucia, wierząc, że Griffith go oszczędzi po ich wspólnej nocy. Ale Griffith wykorzystuje ten moment, aby ujawnić swoje prawdziwe motywy spania z mężczyzną i wyjaśnić, że nigdy nie widział go jako nic więcej niż środek do osiągnięcia celu. Gdy Gennon krzyczy z wściekłości, że został zdradzony, zostaje zabity przez Griffitha, który dźgnął go mieczem w oko.

Charakterystyka

Wygląd

Gennon był niskim i otyłym mężczyzną w podeszłym wieku. Był prawie całkowicie łysy, z długimi włosami tylko z tyłu głowy oraz równie długą brodą i wąsami. Zwykle nosił stroje typowe dla szlachty, ale gdy szedł na pole bitwy, nie myślał dwa razy, aby założyć zbroję do walki.

Osobowość

Gennon miał niesławną reputację pederasta. Dowody ku temu leżały w fakcie, że praktycznie wszyscy słudzy Gennona byli nastolatkami. Gennon również wydawał się mieć obsesyjną miłość do Griffitha, niemal go ubóstwiając i nie chcąc niczego więcej, jak tylko mieć kolejną „cudowną noc z nim”.