FANDOM

Przeszyj go, Shinsō.

—Gin aktywujący swoje Zanbakuto

Jeżeli jutro miałabyś się zamienić w węża i zaczęła pożerać ludzi, a tymi samymi ustami którymi ich pożerałaś wykrzyczeć do mnie "Kocham Cię!", czy wciąż byłbym w stanie powiedzieć "Kocham Cię" w ten sam sposób co dziś?

—Gin w swoich myślach do Rangiku

Gin Ichimaru jest jednym z głównych antagonistów w mandze i anime Bleach. Był kapitanem 3. Dywizji Gotei 13, dopóki nie zdradził Społeczności Dusz, wraz z Sōsuke Aizenem i Kaname Tōsenem. Jego porucznikiem był Izuru Kira.

Gin pracował jako jedna z prawych rąk Aizena, starając się osiągnąć swój cel, jakim jest zdobycie Hogyoku. W rzeczywistości jednak Gin potajemnie był podwójnym agentem, planującym zabić Aizena jako zemstę za jego działania przeciwko Rangiku Matsumoto.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczył mu Koji Yusa, a w wersji japońskiej Doug Erholtz.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Gin prezentuje się dość zwyczajnie pod względem ubioru i nie nosi żadnych unikalnych rzeczy na sobie. Jego ogólny wygląd nie jest jednak normalny. Jego oczy są prawie stale zamknięte, i kiedy je otwiera je w bardzo rzadkich chwilach, to okazują się być jasnobłękitnego koloru. Chociaż wydaje się, że jest człowiekiem w wieku od 20 do 30 lat, jest niezwykle chudy i wysoki z bardzo ostrymi rysami, co nadaje mu szkieletowego wyglądu i ma dziwnie srebrne włosy. Twarz ma również utrzymane w szerokim szyderczym uśmiechu, który ociera się tylko w rzadkich przypadkach irytacji, zaskoczenia, zmieszania, a nawet smutku.

W Hueco Mundo jego strój, podobnie jak u Aizena i Tōsena, został zmodyfikowany od czasu opuszczenie Społeczności Dusz przez cała trójkę. Zamiast normalnej hakamy Shinigami, nosi długą białą szatę. Widać rękojeść jego Zanpakutō, wystającą spod szaty przez otwór aż do pasa. Później Gin nosi białą hakamę, taką jak Arrancarzy, zamiast czarnej hakamy Shinigami. Gin nosi szatę rozpiętą w kształcie litery „V” aż do talii, zapinaną poniżej bioder, a następnie rozpinaną ponownie do rąbka, który opada do połowy łydki. Jego szata ma długie rękawy dzwonowe, w które chowa ręce. Podszewka szaty i krawędzie lub warstwy bielizny wydają się czarne. Jego Zanpakutō nie jest widoczne w tym stroju.

Osobowość Edytuj

Gin jest bardzo tajemniczą postacią, ponieważ jego prawie stały uśmiech i przymkniete oczy, w połączeniu z jego ciężkim sarkazmem i szyderczą uprzejmością, bardzo utrudniają rozpoznanie jego myśli. Wielu uważa, że ​​jego zachowanie i wygląd są dosyć niepokojące, a niewielu z nich chciało mu zaufać, zanim jeszcze został ujawniony jako zdrajca. Gin jest w pełni świadomy wpływu, jaki wywiera na innych i niejednokrotnie bawił się stanami emocjonalnymi ludzi dla własnej rozrywki. Zarówno Rukia Kuchiki, jak i Wonderweiss Margela okazali się raczej wystraszeni jego osobą. Rukia zauważyła, że ​​czuje się, jakby dusiły ją węże, ilekroć się odzywał, nawet jeśli nie rozmawiał z nią bezpośrednio. Gin mówi wyraźnym dialektem z Kioto, który jest uprzejmy, ale pośredni.

Od najmłodszych lat suszone persimony były jego ulubionym jedzeniem. Sadząc i hodując wiele drzew persimon wokół biur Trzeciej Dywizji, Gin sam przygotowywał suszone persimony, zanim rozdzielił je innym oddziałom. Z powodu pomylenia suszonego słodkiego ziemniaka z suszonym persimonem, nie lubił tego pierwszego. W czasie wolnym, będąc jeszcze kapitanem, Gin często wychodził na spacery po Seireitei. Pomimo tego, że jego hobby podobno polega na obserwowaniu ludzi, wygląda na to, że lubił też polować i szukać okazji, by wyrządzić krzywdę jakiejś biednej ofierze.

Gin udowodnił, że jest dość spostrzegawczy, widząc w przeszłości manipulacyjną osobowość Sōsuke Aizena oraz swoje emocje i uczucia, poprawnie wskazując, że Aizen cieszył się inwazją Ichigo i jego przyjaciół oraz ich sukcesami w Las Noches, co potwierdził sam Aizen, i zauważając jak Aizen był zaskoczony przybyciem Momo podczas bitwy o Fałszywe Miasto Karakura.

Ciekawostki Edytuj

  • Kolor oczu Gina zmieniał się w całej serii. Na okładkach mangi jego oczy są niebieskie, lecz we wczesnych odcinkach anime są w kolorze czerwonym i żółtym w grze Bleach: Dark Souls.
  • Chociaż powiedział to tylko w dwóch odcinkach, wyrażenie „bye-bye” Gina stało się bardzo popularne wśród fanów i było nawet dźwiękiem jednego z jego szybkich ataków w Bleach: Heat the Soul 5.
  • Gin był jedną z czterech postaci w Bleachu, które pojawiły się na liście 100 najpopularniejszych postaci z anime z 2007 roku stworzonej przez Newtype Japan. Tite Kubo stwierdził, że popularność Gina, szczególnie wśród fanek, jest niezwykle zaskakująca, ponieważ próbował sprawić, by był odrażający i przerażający.