FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Myślisz, że twoje ciało jest zepsute? Nie jesteś nawet blisko. Ale to nie ma znaczenia, prawda? Bo myślisz: „Nie dbam o to. Zrób to. Rozetnij mnie, HABIT, wypatrosz mnie jak rybę. Odetnij mi palce, przeżuwaj je przede mną. Nie obchodzi mnie to, gówno mnie to obchodzi. Nie będę krzyczeć, nie będę błagać, nie będę płakać. ” Ale ty będziesz. Zawsze tak robią. I w tym momencie będę tam. Naszczę na twoje rany i spalę cię żywcem. Myślisz, że jesteś nietykalny? Nawet Bóg nie może się przede mną ukryć!

—HABIT

HABIT to niezwykle potężna i tajemnicza demoniczna istota zła oraz główny antagonista serii horrorów EverymanHYBRID na YouTube.

Pojawia się również jako poboczny antagonista w TribeTwelve ARG i drugorzędny antagonista w MLAndersen0.

Osobowość

Ostateczne cele HABITa są zawsze sadystyczne i niebywale okrutne. Czasami jednak zachowuje się tak, jakby we wszystkim, co robił, był jeden ostateczny cel. Cokolwiek to jest, nie zostało jeszcze ujawnione. Noah twierdzi, że nie jest tylko złem, ale „głupim złem”, odnosząc się do swoich komicznych żartów, które popełnił podczas okrucieństwa. Jego poczucie humoru przypomina złoczyńców takich jak Beetlejuice, a nawet Jokera.

Wygląd

Wygląd HABITa zależy od człowieka, w którym on przebywa, ale kiedy HABIT opętał Evana sprawiło to, że ​​wygląda na bardziej wesołego, szczęśliwego i zdrowszego. Najprawdopodobniej wynika to z jego „uzdrawiających” mocy. Jest bardzo często widziany z określonym fioletowym zniekształceniem, gdy jest pokazywany w kamerze.