Do szablonu +18.png
Uwaga!

Hadir Karim - jeden z dwóch drugorzędnych antagonistów (wraz z Wilkiem) gry wideo Call of Duty: Modern Warfare z 2019 r., rebootu Modern Warfare.

Jest starszym bratem i porucznikiem swojej siostry, dowódcy Farah Karim, przywódcy Sił Wyzwolenia Urzikstanu, który początkowo walczył u jej boku, aby uwolnić kraj spod kontroli generała Barkowa. Jednak uciekł do Al-Katali, czując, że musi przejść na ekstremalne poziomy, aby uwolnić Urzikstan od kontroli rosyjskiego generała.

Głosu użyczył mu Aidan Bristow.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Dzieciństwo[edytuj | edytuj kod]

Hadir urodził się jako najstarsze dziecko Walida i Fatimy Karim i miał młodszą siostrę Farah. Walid był profesorem, a Fatima była urzędnikiem służby cywilnej w swoim okręgu w Urzikstanie, szanowanym w społeczności klasy średniej. Podobnie jak jego rodzice, Hadir zawsze starał się zrobić coś z siebie, ale dorastał w nieciekawym świecie rozdartych wojną ulic i śmierci za każdym rogiem.

Życie Hadira zmieniło się nieodwracalnie, gdy zbuntowana armia rosyjska dowodzona przez generała Barkowa zaatakowała Urzikstan i po kilku minutach narzuciła swoją wolę, okrywając jego miasto obfitością i trującym gazem, a ich matka zginęła w zamachu, który prawie zabił Farah. On i Farah zabili rosyjskiego żołnierza o imieniu J-12, który zabił ich ojca. W jednej minucie Hadir odrabiał lekcje, a w następnej próbował uciec od karabinów, bomb gazowych i schwytania. Zbyt młody, mały i przerażony Hadir zawsze prześladowało poczucie winy z powodu jego niezdolności do udzielenia pomocy. Z pomocą jego siostry Farah próbowali uciec, ale zostali złapani przez samego Barkowa i zabrani do obozu jenieckiego.

Wojna z Barkowem[edytuj | edytuj kod]

Ucieczka do Al-Katali[edytuj | edytuj kod]

Aresztowanie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Z powodu bycia na Bliskim Wschodzie i nadania mu przez ojca przydomku „swojego małego lwa”, fani myślą że Hadir to nowe wcielenie Khaleda Al-Asada na linii czasowej rebootu, którego przydomek brzmi „nieśmiertelny lew”.
    • Chociaż Al-Asad pojawił się jako jeden z dwóch głównych złoczyńców w kampanii Spec Ops, nadal jest możliwe, że on i Hadir mogą być tą samą osobą, ponieważ Imran Zachajew handluje bronią z Al-Asadem i jednocześnie jest fanem Hadira przez jego działania.