FANDOM

Hajime Kanzaki (神崎 一, Kanzaki Hajime) – jeden z protagonistów w mandze Beelzebub oraz jej adaptacji anime. Jest studentem trzeciego roku Liceum Ishiyama i członkiem Tōhōshinki. Podczas krótkich rządów w Ishiyamie uważano go za najsilniejszego w całym liceum przed spotkaniem z Tatsumim Ogą.

Charakterystyka

Wygląd

Hajime Kanzaki ma matowe blond włosy z lekkim brązowym odcieniem, bladą twarz i zwykle jest pokazywany jako nieogolony mężczyzna z rosnącym zarostem. Zgodnie z japońskim stereotypem przestępczym ma tępe oczy. Ma dwa kolczyki w lewym uchu, czerwony kolczyk na prawym i wybitny pierścień przebijający wargę. Łańcuch wisi na dolnej wardze na lewym uchu. Kolejny łańcuch nosi się na szyi w mniej więcej formie naszyjnika. Na lewym policzku jest nacięcie, które prawdopodobnie wynika z wcześniejszej walki z przeszłości.

Osobowość

Sadystyczny i złośliwy, Hajime jest człowiekiem, który zaatakowałby sprzymierzeńców i wrogów, gdyby stanęli mu na drodze. Jest bardzo brutalny i nie ma problemu z okazywaniem przemocy, podobnie jak kilku innych przestępców. Mimo to, ma on jakąś dobroć w stosunku do swojej osobowości. Będzie współpracował z innymi przy różnych okazjach i jest gotów walczyć o rzeczy, którymi jest dumny, twierdząc, że sam ciężar może uczynić go silniejszym człowiekiem. Hajime może również okazać lojalność wobec swoich podwładnych, jak pokazano, kiedy próbował pomścić Shiroyamę, gdy ten został pobity przez uczniów Świętej Ishiyamy, którzy go zaatakowali, a także dbać o swoją siostrzenicę Futabę.

Jego ulubionym napojem jest jogurt, ponieważ często go pił. Takeshi Shiroyama jest odpowiedzialny za częste uzupełnianie jogurtu. W anime pokazano, że jego ulubionym napojem jest "jogurti".