FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Hansel i Gretel są tragiczną parą antagonistów w mandze i anime Black Lagoon.

Biografia Edytuj

Hansel i Gretel byli bezimiennymi rumuńskimi bliźniakami, którzy zostali wysłani do państwowego sierocińca z powodu niezdolności rodziców do ich utrzymania. We wczesnym dzieciństwie byli zmuszani do uczestniczenia w pedofilskich filmach snuff, w których albo mordowali inne dzieci, albo byli gwałceni.

Tak przerażające wydarzenia i ciągłe bicie innych dzieci zamieniły ich w sadystycznych, obłąkanych zabójców (jak to ujął Rock).

Mocno wierzyli, że ich życie wydłuża się poprzez zabijanie innych. Przekonanie to prawdopodobnie wynika z faktu, że musieli oni zabijać inne dzieci, aby uniknąć bicia podczas przebywania w sierocińcu.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Oboje mają srebrne włosy, bladofioletowe oczy, a także ostre kły, biorąc pod uwagę, że są spokrewnieni z wampirami.

Oboje zawsze mają na sobie jakiś gotycki strój Lolity.

Hansel i Gretel wyglądają na około 12–13 lat i mają ten sam wzrost.

Chociaż okazuje się, że dziewczyna „Gretel” ma długie włosy, w rzeczywistości jest to peruka, która umożliwia zamianę tożsamości. Więc kiedy Dretel nie ma peruki, trudniej jest bliźniaki rozróżnić.

Osobowość Edytuj

Nieznani przez większość ludzi, „Hänsel” i „Gretel” to w rzeczywistości dwie osobowości na przemian adaptowane przez dwoje dzieci, które cierpią na zaburzenie tożsamości dysocjacyjnej, co oznacza, że ​​zamieniają się ze sobą swoją tożsamością „Hänsel” lub „Gretel” od czasu do czasu (prawdopodobnie były to ich pseudonimy w filmach).

Wskazuje na to zamiana ubrań i peruki. Istnieją niewielkie implikacje, że są w kazirodczym związku, prawdopodobnie z powodu nadużyć, jakich doznali w prowadzonym przez państwo sierocińcu.

W walce „Hänsel” włada ostrym toporem bojowym, podczas gdy „Gretel” używa karabinu automatycznego Browning M1918, który wydaje się być większy od niej. Oboje noszą również dodatkowe bronie.

O ile wydają się oni psychicznie obłąkani, Hänsel i Gretel byli również bardzo sprytni, wykorzystując jeszcze jedno dziecko jako wabiki, aby odwrócić uwagę łowców nagród i użyć pieniędzy, aby odwrócić uwagę Edy. Używali także swojego niewinnego wyglądu, aby oszukać wrogów.

Ciekawostki Edytuj

  • Imiona bohaterów pochodzą z niemieckiej bajki Jaś i Małgosia. Wielu bohaterów serialu porównuje ich też do całkiem podobnej pary niepokojących, sadystycznych bliźniaków z amerykańskiego filmu Lśnienie. W mandze piosenka śpiewana przez Gretel dla Rocka nazywa się Midnight, the Stars, and You, utwór użyty w końcowych napisach do Lśnienia. W anime śpiewa ona The World of Midnight, utwór stworzony na potrzeby anime i zaśpiewany przez Minako Obatę.
  • W anime ich dokładne płcie są niejasne, a w 4 Omake'u w mandze również ich płcie wydają się kompletnie nieznane.
  • Gretel jest bardzo utalentowaną piosenkarką, co pokazano, gdy śpiewa dla Rocka, na co Dutch zareagował, że: „Dziewczyna z pewnością umie śpiewać. Trudno uwierzyć, że to głos szalonego zabójcy. Diabeł z głosem anioła”.
  • Pomimo ich bezwzględnego wychowania, bliźniaki wydają się dobrze oczytane. Podczas rozmowy o pisarzu cytują, że „Ostateczną miłością jest kanibalizm”, także wymieniają Richarda Mathesona i Edgara Allena Poe.