FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Ktoś jeszcze jest zmęczony?

—Hector po zabiciu niewolnika.

Hector - drugorzędny antagonista w filmie akcji z 2012 roku Niezniszczalni 2.

W jego rolę wcielił się Scott Adkins, znany z roli Luciana.

Biografia

Hector jest wysoko postawionym członkiem i zastępcą grupy najemników zwanych Sangami, a także prawą ręką Jeana Vilaina, głównego antagonisty filmu. Kiedy Niezniszczalni udają się do Albanii, aby odzyskać specjalny system komputerowy z lokalizacją pięciu ton plutonu, Sangowie chwytają Billy'ego „The Kida” Timmonsa, młodego snajpera pracującego z Niezniszczalnymi, i żądają, aby Niezniszczalni przekazali komputer w zamian za życie Billy'ego. Nawet po odzyskaniu przedmiotu Hector trzyma nóż przed Billym, podczas gdy Vilaina kopie nóż wbijając go prosto w serce, zabijając go. Hector, jego szef i pozostali terroryści odlatują helikopterem.

Vilain i Sangowie udają się następnie do opuszczonej kopalni, w której znajduje się ukryty pluton, gdzie wielu mieszkańców okolicznych wiosek zmuszonych są do pracy. Kiedy starszy pracownik twierdzi, że jest zmęczony, Hector zastrzelił go. Później Lee Christmas walczy z Hectorem, gdy ma zamiar wystartować helikopterem, ostatecznie zabijając go, obcinając mu głowę pomiędzy wirnika helikoptera.