FANDOM

Helbram – antagonista pojawiający się w mandze Nanatsu no Taizai oraz jej adaptacji anime.

Charakterystyka 

Wygląd

W swojej oryginalnej wróżkowej formie, Helbram ma mniejsze ciało z parą skrzydeł. Ma młodzieńczy wygląd z tym, co wydaje się być okulistą wyściółką do oczu, która zdaje się ciemnieć w miarę jak walczy. Ma na sobie koszulę z długimi rękawami, ozdobioną kołnierzykiem przypominającym słonecznik, czarne, obcisłe spodnie z czarnymi, szpiczastymi butami. Zawsze ma kask, który kupił od ludzi, albo na głowie, albo pod pachą.

Jako Hełm Miłości, Helbram wyglądał na bardzo małego mężczyzny, ze starym hełmem zakrywającym jego twarz, szmatką, która zasłaniała jego ciało i bardzo cienkimi kończynami, które były jedynymi nie zakrytymi częściami jego ciała.

W ludzkiej postaci, Helbram przybiera postać zabitego przez siebie starszego rycerza, nosi zestaw miedzianej pełnej zbroi, zdobiąc ją fioletowym wysokim kołnierzykiem, płaszczem na górze. Zazwyczaj zakrywa twarz unikalnym hełmem, na którym znajduje się błękitny herb nieba. Ma przepaskę na oko, która zakrywa jego lewe oko. Ma niechlujną twarz z brodą.

Osobowość

Dawniej Helbram był bardziej życzliwym wróżkiem , cieszącym się towarzystwem ludzi i był zainteresowany ich kulturą i filozofią . Jednak po tym, jak ludzie oderwali skrzydła jego wróżkowych przyjaciołom i następnie ich zabili, doprowadziło go to do szaleństwa, rozwinęła się w nim ogromna mizantropia i zaczął zabijać ludzi przez pięćset lat.