FANDOM

Hilma Cygnaeus – mniejsza antagonistka w mandze Overlord oraz jej adaptacji anime. Jest liderką działu handlu narkotykami organizacji przestępczej, Osiem Palców.

Charakterystyka

Wygląd

Hilma jest kobietą bladej skórze o blond włosach, która nosi białe ubranie. Ma tatuaż węża na prawej ręce. Nosi także purpurowy tusz do rzęs i szminkę oraz cienkie szaty, które dały jej dekadencką aurę wysokiej klasy prostytutki. Po torturowaniu przez Kyouhukou utraciła później zdolność jedzenia stałego pokarmu, co powodowało, że stała się wyjątkowo chuda.

Osobowość

Hilma była dumna z bycia prostytutką wysokiej klasy i wykorzystała swoje umiejętności, by szantażować szlachtę wraz z innymi ludźmi, którzy byli u władzy, na służbę dla Ośmiu Palców. Po tym, jak Hilma została przesłuchana przez Kyouhukou, zmieniła się w nędzną kobietę, która została psychicznie złamana i nieustannie rozpaczała z powodu kar, które poniosła. Posunęła się tak daleko, że zdradziła swoich towarzyszy w Ośmiu Palcach i stała się całkowicie podporządkowana Nazarickowi.

Galeria