FANDOM

Horace Pinker - główny antagonista czarnej komedii Zbrodnia ze snu. Horace został po raz pierwszy przedstawiony jako psychotyczny mechanik telewizyjny, który zabija całe rodziny. Kiedy w końcu zostaje złapany i zabity na krześle elektrycznym, wraca z martwych z nową gamą demonicznych mocy, w tym mocą kontrolowania elektryczności i możliwością wchodzenia w ludzkie sny.

W jego rolę wcielił się Mitch Pileggi.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o wczesnym życiu Pinkera. Ujawniono, że w pewnym momencie w przeszłości wykorzystywał swoją żonę i syna w najszerszym zakresie. Jego syn próbował chronić matkę, strzelając do Pinkera, co spowodowało trwałe uszkodzenie nogi, i bezwładne utykanie. Później Pinker ma obsesję na punkcie satanizmu i okultyzmu, co prowadzi go do zabijania ludzi dla rytuałów czarnej magii. Ukrył się pod postacią mechanika telewizyjnego, aby przedostać się do domów swoich ofiar.

Szał zabijania i egzekucja Edytuj

Na początku filmu Pinker rozpoczął już rządy morderstwa. Główny bohater, Jonathan Parker, którego przybrany ojciec jest porucznikiem policji, ma dziwny sen o tym, jak Pinker zamordował swoją rodzinę. Sen okazuje się przeczuciem, ponieważ cała jego rodzina zostaje zabita, chociaż jego ojciec przeżywa. Kiedy Pinker zdaje sobie sprawę, że Jonathan go ściga, morduje dziewczynę Jonathana, Alison.

Po złapaniu zostaje umieszczony w celi śmierci. W dniu jego egzekucji okazuje się, że Pinker wykonywał rytuał czarnej magii w swojej celi, zanim zostaje zatrzymany przez strażników. Gdy Pinker jest przywiązany do krzesła elektrycznego, wyjawia, że ​​jest biologicznym ojcem Jonathana, a Jonathan jest odpowiedzialny za uraz nogi Pinkera.

Powrót z martwych Edytuj

Po tym, jak zostaje zabity, Horace zostaje wskrzeszony dzięki szeregowi supermocarstw. Może teraz opętywać ludzi do woli, może podróżować do snów ofiary i może podróżować jako prąd elektryczny do różnych urządzeń elektronicznych. Pozwala mu to również podróżować do telewizji i wchodzić w interakcje z postaciami różnych programów telewizyjnych.

Jonathanowi pomaga duch jego zmarłej dziewczyny, i wraz planują zniszczyć Pinkera, niszcząc jego źródło mocy. Podczas gdy Pinker i Jonathan walczą w świecie telewizji, przyjaciel Jonathana, Rhino, niszczy generator miasta. Jonathan ucieka, a Pinker jest uwięziony w środku.