FANDOM

Hydro-Man - jest jednym z pomocniczych antagonistów filmu Marvela z 2019 roku Spider-Man: Daleko od domu.

Jest jednym z żywiołaków, który posiada żywioł wody, choć później okazuje się, że jest on po prostu androidem wraz z innymi żywiołakami zbudowanymi przez Mysterio w jego prawdziwym spisku, aby wyglądać jak bohater.

Biografia

Wraz z innymi Żywiołakami (Sandmanem, Molten Manem, Cyklon i Fuzją Żywiołaków), Hydro-Man został stworzony przez Mysterio jako android (a zbudowany przez Williama Gintera Rivę) jako część spisku Mysterio, aby umocnić się jako bohater publiczności i zostać kolejnym „Iron Manem”, ponieważ został zwolniony ze Stark Industries.

Po śmierci Iron Mana, Thanosa i Czarnego Zakonu w 2023 roku, Mysterio twierdził, że przybył z alternatywnego wszechświata, walcząc z Żywiołakami. W ramach spisku Hydro-Man udał się do Wenecji we Włoszech, gdzie szalał na Grand Canal. Peter Parker, który był na wakacjach z kilkoma kolegami z klasy, był świadkiem tego incydentu, zanim zauważył przybywającego na miejsce Mysterio. Mając maskę do ukrycia swojej tożsamości (gdy zostawił kostium Spider-Mana w swoim apartamencie), Parker pomaga Mysterio w zwabieniu Hydro-Mana z dala od kanału na pusty rynek, na którym Mężczyzna używa swoich „mocy” do „zniszczenia” stworzenie, ku zadowoleniu ludzi.

W końcu Peter wkrótce dowiedział się o prawdziwym spisku Mysterio i że Hydro-Man i inne żywiołaki były tylko androidami używanymi jako część spisku, ku jego przerażeniu i gniewowi.

Ciekawostki