FANDOM

Imperator – władca Imperium oraz mniejszy antagonista w anime/mandze Akame Ga Kill!. Jest naiwnym młodym chłopcem, który chce poprowadzić swoich ludzi do świetlanej przyszłości. Niestety, ze względu na wpływy premiera, jest on ogromnie nieświadomy cierpienia swego ludu i przez to zaniedbanie przyczynił się do upadku imperium.

Charakterystyka

Wygląd

Imperator jest młodym chłopcem o zielonych włosach sięgających do ramion, zaplecionych po bokach i zielonych oczach. Nosi fioletowy strój z białymi butami i niebieskim płaszczem, a także duże nakrycia głowy. Nosi także złote berło z dołączoną niebieską kulą.

Osobowość

Będąc jedynie dzieckiem, Imperator był niezwykle naiwny i ślepo wierzył w słowa premiera, który używał go jako marionetki dla swoich własnych celów. Ciągle pod czujnym okiem swojego "najbardziej zaufanego doradcy", postrzeganie moralności przez Imperatora uległo wypaczeniu, ponieważ nie jest w stanie odróżnić dobra od zła, wierząc, że wszystko, co robi, jest dla dobra Imperium. Posłusznie słucha Honesta bez pytania i prosi o zgodę na podejmowane przez niego decyzje, jak pokazano, kiedy skazał człowieka na śmierć za to, że jest przeciwny niektórym z podjętych politycznych środków politycznych.

Jednak poza jego obowiązkami okazuje się być życzliwym i wesołym człowiekiem, który chce pomóc innym, jak najlepiej, jak pokazuje, kiedy chciał pomóc Esdeath znaleźć kochanka.

Po klęsce Imperium młody władca uświadomił sobie błąd swoich dróg. Dzięki manipulacjom Honesta, które odkrył, w końcu uświadomił sobie, jak daleko odszedł od właściwej ścieżki. Nawet w obliczu własnej egzekucji, Imperator wykazał zdecydowaną wolę, by ujrzeć koniec swojej władzy odważnym obliczem i zaakceptował swój los.