Złoczyńcy Wiki
Advertisement

Wyobraź sobie takie zwierzę. Tylko o wiele mniejsze. Zabójcze, inteligentne, niewykrywalne przez zaawansowaną technologię wojskową. Żywa broń jakiej jeszcze nie było.

Vic Hoskins wyjaśniający jego wizję następcy Indominusa Rex'a.

Indoraptor – hybrydowy dinozaur pojawiający się w filmie Jurassic World: Upadłe Królestwo. Jest dinozaurem przypominającym Indominusa Rex'a, ale mniejszym. Stworzony został przez Henry'ego Wu jako ulepszona wersja I-Rex'a.

Wygląd[]

Indoraptor jest hybrydą kilku dinozaurów, posiadającą kilka innych umiejętności, niż I-Rex. Po zwiastunie filmu można wnioskować, że ma w genomie DNA Welociraptora.

Ma czarną skórę, żółtą pręgę przebiegającą od szyi do ogona (podobnie jak Blue) i czerwony znak wokół czerwonych oczu. Potrafi także używać echolokacji lepiej niż nietoperze (jak ujawniono w aplikacji Jurassic World Toy Tie-In App).

Biografia[]

Oni to zrobili.

—Maise Lockwood o Indoraptorze

(w trakcie budowy)

Umiejętności[]

  • Mniejszy rozmiar: Indoraptor dzięki zmniejszonemu rozmiarowi swojego ciała potrafi wejść do każdego budynku, czyniąc go skuteczną machiną do zabijania ludzi.
  • Echolokacja: Potrafi używać echolokacji lepiej niż nietoperze, co ułatwia mu poruszanie się w ciemności.
  • Zwiększona inteligencja
  • Zwiększona prędkość
  • Umiejętność wspinania się po ścianach

Galeria[]

Advertisement