FANDOM

Infernocony – wspierający antagoniści w filmie Transformers: Ostatni rycerz. Są grupą demonicznych Transformersów, którzy służą lojalnie Quintessie, choć są również gotowi służyć Megatronowi. Razem mogą łączyć się, tworząc przerażający Infernocus.

Biografia Edytuj

Po przybyciu na Cybertron Infernocony (połączony z Infernocusa) torturowały Optimusa Prime'a i obserwował, jak jest powstrzymywany przez Quintessę. Kiedy Cybertron w końcu przybył na Ziemię, Megatron i Nitro Zeus wrócili na planetę wraz z laską Merlina. Razem trzej sprzymierzeńcy obserwowali aktywację laski. Po przybyciu Cybertronu na Ziemię, Infernocony pomogły Megatronowi i Nitro Zeusowi w ich walce z Autobotami i ludźmi. Dowodzone przez Megatrona Infernocony przemieniły się w Infernocusa, aby zapewnić więcej niszczycielskiej mocy.

Siły Autobotów i ludzi były przytłoczone, aż Optimus Prime powrócił później z Rycerzami Cybertronu, by odwrócić losy bitwy. Rycerze Cybertronu przemienieni w Smoka zaatakowały Infernocusa, dając tym szansę na atak Optimusa. Infernocony ostatecznie rozdzieliły się, by pokonać Optimusa, ale szybko zostały pozbawione głowy jednym machnięciem miecza.