FANDOM

Itsuki Marude (丸手 斎, Marude Itsuki) – powracający złoczyńca z mangi Tokyo Ghoul oraz jej adaptacji anime.

Charakterystyka

Wygląd

Marude to szczupły mężczyzna w średnim wieku z krótkimi czarnymi włosami (w młodości były znacznie krótsze). Tak jak inni inspektorzy, nosi czarny garnitur oraz fioletowy krawat.

Osobowość

Marude traktuje swoją pracę z zaangażowaniem i powagą, który jako starszy śledczy, jest surowy dla swoich kolegów.

Pokazano, że jest dość szorstki w stosunku do swoich podwładnych, a Shinohara i Houji komentują, że nie jest on osobą, która okazuje szacunek uczuciom Inspektora. Z pozoru rozciąga się to na jego prywatne życie, ponieważ jest celowo samotny i nie interesuje się małżeństwem.

Jednak po tym, jak jego śledztwo na klanie Washuu ujawniło, że są Ghula sprzymierzonymi z V, poczuł się rozczarowany CCG i zauważył, że ​​wszystko było kłamstwem.

Biografia

Tokyo Ghoul: Jack

W Tokyo Ghoul: Jack, Marude był szefem Kishou Arimy, gdy ten uczył się w szkole średniej pod przykrywką.

Wkroczenie Gołębi

Marude wyraził swoją opinię, że śmierć Kureo Mado była naturalnym wynikiem, ponieważ Mado był zbyt skoncentrowany na zbieraniu quinque i nie doskonalił swoich umiejętności. Został wtedy pouczony przez Kishou Arimę za mówienie źle o zmarłych.

Galeria