Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym pozytywnych cech i bez żadnych szans na odkupienie. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze, pozytywne cechy to najczęściej są one fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Poświęciłeś całą swoją młodość tylko po to, żeby mnie wytropić, a kiedy jesteś blisko, nie uda ci się pomścić swojej siostry?! Jakie to żałosne i smutne! Tymczasem ja, J. Geil, będę kontynuował życie w otoczeniu młodych piękności, jak twoja siostra! Teraz to widzę! Och, przyjemności! Heh heh, pomyśl o tym, ta twoja słodka siostrzyczka była naprawdę dobra w szlochaniu!

—J. Geil do Jeana Pierre Polnareffa.

J. Geil (znany również jako J. Gale lub Centerfold w różnych lokalizacjach) jest znaczącym pomniejszym antagonistą w mandze i anime JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders. Jest to arcywróg Jeana Pierre'a Polnareffa ze względu na to, że J. Geil był gwałcicielem i mordercą jego siostry, J. Geil jest także synem Enyi Geil i jednym z najemników wynajętych przez DIO. J. Geil włada Standem zwanym Wisielcem.

Charakterystyka

Wygląd

J. Geil to muskularny mężczyzna o średnim lub ponadprzeciętnym wzroście, którego najbardziej rozpoznawalną cechą są dwie prawe ręce. Jest wyjątkowo ohydny, ma łysą głowę z nienormalnie wysoką koroną i wychudłą twarz z pustymi, przymrużonymi oczami, małym nosem i prawie bezzębnymi ustami.

Jest pokazany w zwykłej koszuli i spodniach oraz skórzanej kurtce i ocieplaczach na ręce. Podczas jego wprowadzenia jest również widziany z czapką zakrywającą jego rysy, ale nigdy później nie jest pokazywany z nią.

Osobowość

J. Geil spędza większość czasu ukrywając się przed opinią publiczną, woląc mieć partnera, na którym można polegać. Najlepszym kandydatem na to był Hol Horse, który lubił go i uważał, że powinni pracować w parach. J. Geil chował się w cieniu, podczas gdy Horse tłukł szybę potrzebną do działania jego Standu; czasami wykonywali atak kombinowany, taki jak Hol Horse rozbijający szkło i J. Geil atakujący, podczas gdy Hol Horse strzelał kulą ze swojego Standu, Imperatora, zamykając wroga w śmiertelnym kręgu. Łączył specjalny związek ze swoją matką, która odniosła te same obrażenia, co on na chwilę przed śmiercią. Poza walką J. Geil miał wyjątkowo pokręconą i zdeprawowaną osobowość, będąc jednym z najbardziej nagannych sługusów DIO. Regularnie gwałcił i mordował młode dziewczyny, czym chętnie się chwalił, nie okazując żadnych wyrzutów sumienia ani żalu za swoje czyny.

Ciekawostki

  • Ze względu na fakt, że we Włoszech wcześniejsze publikacje mangi były drukowane lustrzanie, aby naśladować zachodnie komiksy, w starszych włoskich wersjach JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders stwierdzono, że J. Geil miał dwie lewe ręce, a nie dwie prawe. Zostało to później naprawione w późniejszych publikacjach, gdy zaprzestano włoskiego druku lustrzanego w mandze.
Advertisement