FANDOM

Czy lubisz krzywdzić ludzi?

—Richard do Jacketa

Jacket – jest główną postacią niezależnej serii gier wideo Hotline Miami. Jest głównym bohaterem Hotline Miami, a później powraca jako niegrywalna postać w sequelu Hotline Miami 2: Wrong Number.

Wygląd

Zakłada się, że Jacket jest w wieku około dwudziestu do trzydziestu lat, ze średnio długimi blond włosami. Podczas pobytu na Hawajach jako żołnierz, ma na sobie ciemnozielony strój oraz duży plecak.

W 1989 roku nosi swą charakterystyczną żółtawo-brązową i białą marynarkę białą koszulę pod spodem i dżinsy.

Biografia

1985

Marzec

17 marca Jacket jest widziany w barze wraz ze swoimi przyjaciółmi i towarzyszami. Nicke mówi im, że czuje się pijany i opuszcza bar, by wrócić do obozu, a Jacket podąża za nim. Na zewnątrz, Nicke i mężczyzna zostają zatrzymani przez dziennikarza Evan'a Wright'a, który pyta ich, czy może zrobić im zdjęcie. Ci wychodzą na słońce i robią zdjęcia. Później Nicke otrzymuje kopię zdjęcia przed powrotem do obozu jeepem. Potem ich dowódca, pułkownik armii amerykańskiej, informuje Nicke'a o ich następnej misji: zasadzki na pobliski obóz sowiecki. Drużyna skutecznie zlikwidowały siły rosyjskie bez żadnych strat. Grupa bierze zakładników Sowietów, którzy przeżyli, z Jacket'em trzymającego ich na muszce, podczas gdy Barnes bije jednego z jeńców. Daniels znajduje rosyjskie informacje w pobliskiej chacie i informuje Nicke'a, że mogą pokazać je pułkownikowi.

Październik