FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

James Munroe - główny antagonista filmu z 2010 roku Niezniszczalni.

Wcielił się w niego Eric Roberts, znany z roli Mistrza, Salvatore'a Maroniego, Doktora Alberta Becka, Mongula i Dark Danny'ego.

Biografia Edytuj

Munroe był kiedyś agentem CIA, ale ostatecznie zaczął pracować jako najemnik z generałem Garzą, dyktatorem fikcyjnej wyspy Vilena, i planował czerpać zyski z handlu narkotykami na wyspie. Munroe często upokarza Garzę przed swoimi ludźmi, a Garza coraz bardziej się na nim denerwuje. Pan Church, członek CIA, wkrótce wynajmuje Niezniszczalnych, aby znaleźć i zamordować Munroe'a.

Barney Ross i Lee Christmas, dwaj Niezniszczalni, odkrywają Vilenę i spotykają córkę Garzy, Sandrę. Po zaciętej walce z niektórymi ludźmi Garzy Barney i Lee udaje się ich zabić, ale Munroe przeżywa. Słusznie podejrzewa, że ​​Sandra pomagała im i że jest zaangażowana w spisek mający na celu zabicie go i Garzy, prowadząc go do porwania i torturowania jej. Jeden z Niezniszczalnych, o imieniu Gunnar Jensen, został wcześniej zwolniony z grupy z powodu jego niestabilnej i zbyt gwałtownej natury, a Munroe oferuje mu 100 000 funtów w zamian za pomoc w wyśledzeniu i zabiciu wszystkich Niezniszczalnych. Jensen idzie za grupą, ale ostatecznie zawodzi.

W końcu Garza sprzeciwia się Munroe'owi po tym, jak był świadkiem torturowania Sandry, głównie dlatego, że jest jego córką, ale także dlatego, że wierzy, że Munroe wynajął Niezniszczalnych, aby go zabili. W odpowiedzi Munroe zastrzelił Garzę i próbuje uciec od Niezniszczalnych z Sandrą jako zakładniczką. Jednak Munroe próbuje uciec za pomocą helikoptera, gdy Niezniszczalnie wysadzą go w powietrze, a Ross w końcu go dogania, zanim zdąży znów uciec. Trzymając Sandrę na muszce, Munroe żąda, aby Ross się rozbroił, a następnie strzela do niego w ramię, po czym mówi, że był jedynym członkiem CIA, który widział „duży obraz” w handlu narkotykami, i że Ross praktycznie nie różni się od niego, ponieważ obaj są najemnikami. Kiedy Munroe pyta Rossa, dlaczego wrócił, by go zabić, Ross odpowiada, że ​​przyszedł po Sandrę - która natychmiast udaje się uwolnić z uścisku Munroe'a. Barney natychmiast strzela do Munroe'a kilka razy, gdy Christmas rzuca dużym nożem w jego pierś, zabijając Munroe, gdy spada na ziemię - martwy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedynym złoczyńcą z serii Niezniszczalnych, który nie walczy z Barneyem Ross'em w walce wręcz.
  • Eric Roberts i David Zayas przedstawili Sala Maroniego w dwóch różnych wersjach.