FANDOM

Jasper Sitwell – to jeden z ważniejszych członków SHIELD oraz uśpiony agent Hydry.

Biografia

Thor (2011)

W 2011 Sitwell towarzyszył Philowi Coulsonowi w placówce w której badany był Thor. Następnie pojawił się w miasteczku w Nowym Meksyku, gdzie właśnie zakończyła się walka Thora ze sługą LokiegoDestroyerem.

Avengers (2012)

W 2012 Sitwell wraz z Nickiem Furym rozpoczęli projekt Avengers, zbierając superbohaterów w jedną drużynę. Sitwell namierzył też Lokiego w Berlinie. Potem prawdopodobnie dowodził w bitwie o Nowy Jork.

Przedmiot 47 (2012)

Parę tygodni po bitwie o Nowy Jork, Ben Pollack wraz z żoną Claire Wise, znaleźli broń Chitauri i zaczeli napadać na banki. SHIELD było pod wrażeniem Ich umiejętności, i postanowiło zwerbować młodą parę. Zostali Oni przydzieleni pod opiekę Sitwellowi, którego irytowało zachowanie dwójki.

Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz (2014)

2 lata później, w Waszyngtonie parę dni przed powstaniem Hydry, Jasper został porwany przez (wrobionego o zdradę stanu przez Pierce'a) Kapitana Amerykę, Czarną Wdowę oraz Falcona. Jasper wyjaśnił im prawdę o wszystkich agentach Hydry wewnątrz Tarczy. Zaraz po tym na miejsce przybył Zimowy Żołnierz zabijając Sitwella, wrzucając go pod rozpędzoną ciężarówkę.