Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Uwaga!
Ten złoczyńca jest Prawie Czystym Złem. Oznacza to, że ten złoczyńca jest wyjątkowo nikczemną postacią, aczkolwiek z różnych powodów nie jest wystarczająco nikczemny, aby kwalifikować się jako pełnoprawne Czyste Zło. Może się on nie kwalifikować dlatego, że, pomimo popełnionych okrucieństw i złego charakteru, ma pojedynczą, minimalnie pozytywną cechę lub dokonał co najmniej jednego dobrego czynu, ewentualnie, nie spełnia on wystarczających warunków jako Czyste Zło w porównaniu z innymi całkowicie nikczemnymi złoczyńcami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli np. na skutek nowych wydarzeń lub popełnionych nowych czynów w fabule, złoczyńca może zostać uznany za pełnoprawne Czyste Zło.
Warning18+.png
Uwaga!

Idź już spać.

— Najsłynniejszy cytat Jeff'a.

Jeffrey "Jeff" Woods, powszechniej znany pod pseudonimem Jeff Zabójca, to tytułowy antagonistyczny protagonista krótkiej historyjki z gatunku Creepypasta pod tą samą nazwą. Występuje tam jako trzynastoletni chłopiec, który w wyniku okaleczenia i podpalenia podczas bójki z trójką chłopców na przyjęciu urodzinowym traci swoje zdrowie psychiczne i zostaje seryjnym mordercą w celu zaspokojenia swoich psychopatycznych tendencji.

Osobowość[]

Jeff jest niezwykle okrutny, sadystyczny i psychopatyczny, co odzwierciedla jego krwawy uśmiech Glasgow, powstały w wyniku samookaleczenia na krótko po utracie zdrowia psychicznego. Stosuje bardzo brutalne metody do zabijania swoich ofiar, najczęściej obejmujące podpalenie, wycięcie rany w kształcie uśmiechu nożem na policzkach ofiar czy wykrajanie serca. Jego ofiary rzadko zdają sobie sprawę z jego obecności zanim będzie za późno.

Aczkolwiek Jeff zabija i okalecza swoje ofiary pod pretekstem podzielenia się swoją urodą, w rzeczywistości szczerze gardzi swoim wyglądem, co było głównym powodem dla którego zamordował swoich rodziców po tym, jak jego matka skłamała o jego urodzie przed próbą zastrzelenia go strzelbą. Kiedy nie znajduje się w stanie dzikiego gniewu, Jeff przemawia spokojnym, miłym głosem. Ma to na celu ukrycie jego prawdziwych emocji w celu manipulowania swoimi ofiarami.

Wygląd fizyczny[]

Charakterystycznymi cechami wyglądu Jeffa są niezwykle blada skóra, długie czarne włosy oraz spalone powieki oczu, nadające mu upiorny wygląd. Później dodano do jego wyglądu także uśmiech Glasgow, powstały w wyniku rozcięcia sobie policzków nożem. Jego wzrost jest z reguły podawany w przedziale od 150 do 180 centymetrów ze smukłą i zarazem atletyczną budową ciała. Zazwyczaj jest ubrany w parę czarnych, długich spodni dżinsowych z zakrwawioną białą bluzą z kapturem.

Ciekawostki[]

  • Pomimo ogromnego wpływu wywartego na późniejszych Creepypastach, oryginalna historia Jeffa jest uznawana za jedną z najgorszych Creepypast w dziejach i została usunięta z wiki poświęconej Creepypastom z powodu niespełniania odpowiednich kryteriów oraz standardów pisania opowieści. Zamiast tego została przeniesiona na Trollpasta Wiki.
  • Jedna z najokrutniejszych zbrodni Jeffa znajduje się w Creepypaście pod tytułem Jane The Killer: Real Story. Zamordował tam rodzinę Jane Arkensaw, jej przyjaciół oraz swoją własną rodzinę, po czym podpalił tytułową protagonistkę historii z użyciem wybielacza i benzyny, pozostawiając ją zdeformowaną i okaleczoną.
  • Wygląd Jeffa został zainspirowany wersją Jokera z filmów Live-Action reżyserii Christophera Nolana.
Advertisement