FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Burmistrz Jerry Killium - nadrzędny antagonista całej serii Maniakalny Glina, a także drugorzędny antagonista pierwszego filmu. Jest skorumpowanym burmistrzem Nowego Jorku i odpowiada za śmierć Cordella.

Wcielił się w niego Ken Lerner.

Biografia

Jerry jest widziany, jak idzie korytarzem i rozmawia ze swoim personelem o morderstwach, tuż przed wejściem do biura burmistrza.

Później Jerry jest zły na morderstwa, mówi swojemu personelowi, mówiąc, że nie wiedział o powiązaniach między zabójstwami, organizuje posiedzenie zarządu pod przewodnictwem psychologa grupowego. Jego pracownicy pytają o Franka McCrae, Jerry mówi mu, że McCrae zajmie się inspekcjami, i mówi, że jeśli McCrae zawiedzie, to go aresztuje, ale jeśli mu się powiedzie, przywita go, ale za sześć do ośmiu miesięcy później odetnie jego jądra wyłączone.

Później Jerry donosi o zabójstwach oraz o odpowiedzialności Jacka Forresta za morderstwa.

Tymczasem Jerry siedzi w swoim biurze i patrzy na swój schowek, ale kilka sekund później oficer ma zaszczyt zobaczyć burmistrza. Jerry pyta gliniarza, kto chce z nim rozmawiać, Jerry powiedział, że sąd uznał Cordella za winnego, a następnie zapytał gliniarza, czy martwi się swoją pracą, ale potem powiedział, że przeszedł na emeryturę od tygodnia do wtorku, więc mógł powiedzieć to Jerry'emu. Potem glina pyta Jerry'ego, czy potrzebuje czegoś innego, Jerry każe mu wyjść.

W toaletach Jerry i jego asystent rozmawiają o zabójstwach, a potem Jerry myśli, że to Cordell, i martwi się, czy przyjdzie po niego.

Później personel mówi, że trybuna jest gotowa, ale znajdują Jerry'ego, który jest zmartwiony i przestraszony. Jerry powiedział, że nie będzie go na trybunie, ponieważ Cordell będzie miał do niego dobry dostęp.

Później burmistrz Jerry Killium odpoczywa w swoim biurze, gdy Cordell zniknął. Po wyjściu asystenta Jerry'ego Cordell, który ukrywał się za zasłoną, morduje burmistrza poza ekranem, gdy pojawiają się napisy końcowe.

Ciekawostki

  • Pojawia się jedynie w wersji rozszerzonej.