FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Kapitan trunków nigdy nie porzuca swojego tonącego statku, Randy.

—Jim Lahey.

James „Jim” Lahey - główny antagonista, który stał się antybohaterem serialu Chłopaki z baraków.

Jest głównym antagonistą sezonów 1-6, postacią drugoplanową która stała się głównym antagonistą sezonu 7, jednym z drugorzędnych antagonistów sezonu 8, antybohaterem w sezonie 10, postacią drugoplanową która stała się jedną z dwóch głównych antagonistów (wraz z Georgem Greenem) w sezonie 11, a także antybohaterem i wspierającym protagonistą w sezonie 12. Pojawia się również w Chłopaki z baraków: Serial animowany, jako pośmiertna postać.

Jest kierownikiem parku przyczep Sunnyvale w którym mieszkają Julian, Ricky i jego rywal Bubbles i nieustannie próbuje ich aresztować lub w inny sposób wyrzucić z parku przyczep.

Jest także alkoholikiem i pozostaje w związku homoseksualnym ze swoim asystentem z nadwagą - Randym. W sezonie 6 on i chłopacy osiągają porozumienie, w którym nie zwraca uwagi, a nawet ukrywa ich przestępcze działania.

W jego rolę wcielił się zmarły John Dunshworth.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Przed serią Lahey był policjantem. W noc Halloween w październiku 1977 r. Ricky, Julian i Bubbles byli ubrani jako Wookiee i C3PO, postanowili zwolnić hamulec postojowy w jego radiowozie i wepchnąć go do przyczepy. Radząc sobie z nimi, zabrał ich alkohol, a próbując ruszyć samochodem, wylał go na siebie.

Kiedy George Green przybywa na miejsce zbrodni (były partner Laheya), George pomyślał, że Lahey był pijany i rozbił jego radiowóz na przyczepę, powodując, że Lahey stracił pracę jako policjant.

Według Bubblesa, Ricky'ego i Juliana, zanim Lahey stracił pracę, był dobrym i życzliwym człowiekiem, lecz chłopacy są częściowo odpowiedzialni za stratę jego pracy.