FANDOM

Jin Kazama – jeden z głównych postaci serii Tekken. Pierwszy raz pojawił się w Tekken 3. Był protagonistą w serii, lecz w Tekken 6 stał się drugorzędnym antagonistą.

Biografia Edytuj

Tekken 3 Edytuj

Jin był synem Kazuyi Mishima oraz Jun Kazamy. Wychowywał się jednak jedynie z matką, ponieważ ta obawiała się genu diabła Kazuyi. W górach nauczyła go walczyć.

W jego piętnaste urodziny zjawił się Ancient Ogre i ogłuszył Jina. Kiedy się obudził, jego matki nie było. Odszukał swojego dziadka – Heihachi Mishimę. Heihachi trenował go, aby Jin mógł pokonać Ogre'a.

Przystąpił do turnieju, aby pomścić matkę.

Na swojej drodze spotkał kilku przeciwników, aż w końcu doszedł do świątyni, gdzie znajdował się Ogre. Paul Pheonix pokonał Ogre'a, lecz ten zamienił się w True Ogre'a. Jin pokonał go, po czym został zdradzony i zastrzelony przez Heihachi'ego. Niespodziewanie jednak Jin zamienił się w Devila i uciekł.

Tekken 4 Edytuj

Jin zaczął brzydzić się swojego pochodzenia. Dowiedział się, że startuje kolejny turniej oraz, że Kazuya powrócił. Chcąc pokonać Heihachi'ego oraz Kazuyę przystąpił do turnieju.

Pokonał rywali i zmierzył się z Kazuyą w półfinale. Jako Devil Jin zdołał wygrać nie tylko z ojcem, lecz też z dziadkiem. Miał już ich zabić, lecz w ostatniej chwili ukazała mu się jego matka i Jin uciekł.

Tekken 5 Edytuj

Jin obudził się w lesie, który zdawał się być zniszczony przez tornado. Nie miał wątpliwości, że to on spowodował zniszczenie. Powrócił do wioski Yakushima, gdzie dręczyły go koszmary.

Kiedy Jin ponownie walczył ze swoim rywalem – Hwoarangiem, gen diabła po raz kolejny przejął nad nim kontrolę, co wykorzystał przeciwnik. Jednak jako Devil Jin zdołał pokonać Hwoaranga.

Następnie zmierzył się ze swoim pradziadkiem – Jinpachi Mishima, którego zabija. Przejmuje Mishima Zaibatsu.

Linki Zewnętrzne Edytuj