FANDOM

Zobacz inne pojęcia – Joker

Joker – jeden z głównych antagonistów filmu Mroczny Rycerz – Powrót z 2013 na podstawie kultowego komiksu Franka Millera, Powrót Mrocznego Rycerza.

Głosu użyczył mu Michael Emerson.

Biografia

Mroczny Rycerz – Powrót: Część 1

B-B... B-Batman... Skarbie.

—Joker powraca.

Joker od wielu lat siedział w Azylu Arkham. Po tym, jak jego nemezis Batman przeszedł na emeryturę, Joker od dawna się nie uśmiechał. Pewnego dnia oglądał telewizję i usłyszał, że Batman powrócił. Zaczął się złowrogo uśmiechać.

Mroczny Rycerz – Powrót: Część 2

Joker został uznany za zdrowego po tym, jak oznajmił swego psychiatrę, że nic mu nie jest. Miał wystąpić w talk show. Jednak Joker nagle rozbił kubek i poderżnął nim gardło swemu psychiatrze. Wypuścił gaz, który zabił całą widownię.

Następnie Joker spotkał dawną Catwoman – Selinę Kyle, która po zakończeniu swej kariery otworzyła dom publiczny. Batman dostał się tam, lecz jedyne co zobaczył, to Selinę ubraną w kostium Wonder Woman, związaną i torturowaną. Znalazł również watę cukrową pochodzącą z lunaparku.

Tam Joker spotkał swego wroga. Razem stoczyli pojedynek w sali luster. Joker zużył dużą ilość naboi, lecz żaden nie trafił Batmana. Za to nietoperz trafił Batarangiem Jokera w oko, po czym obaj pobiegli do Tunelu Miłości. Zaczęła się brutalna walka, w której Joker kilka razy dźgnął Batmana w biodro. Ten jednak prawie wykręcił mu kark, przez co ten upadł. Nalegał, aby Batman go dobił, lecz nietoperz pozostał nieugięty. Joker stwierdził, że wygrał i tak, ponieważ zmusił Batmana do "przekroczenia linii", po czym popełnił samobójstwo, skręcając kark.

Galeria