FANDOM

Nigdy nie powinieneś odwracać pleców do swojego wroga.

—Juuzou Suzuya

Mama. Jedyne, co mi dałaś, to blizny. To jedyne rzeczy, które pamiętam ... Nieważne, co mówią ludzie wokół mnie, nie ... nie żywię do ciebie urazy ani niczego. To tylko ... moja praca.

—Juuzou Suzuya do Big Madame

Juuzou Suzuya (鈴屋 什造, Suzuya Jūzō) – antybohater występujący w mandze Tokyo Ghoul oraz jej adaptacji anime. Jest jednym z Inspektorów Klasy Specjalnej w CCG.

Charakterystyka

Wygląd

Suzuya jest młodo wyglądającym mężczyzną o androgynicznym wyglądzie, o bladej skórze i białych włosach do ramion. We włosach nosi czerwone szpilki do włosów, które tworzą rzymską cyfrę XIII (13), trzymając jego grzywkę. Ma ciemnoczerwone oczy.

Zszywa własne ciało, tłumacząc je jako formę modyfikacji ciała. Posiada miniaturowy zestaw czerwonych nici, które wyglądały jak dwa x są zszyte pod jego prawym okiem. Jeden poniżej dolnej wargi i szereg kilku szwów od górnej części szyi w dół, kilka kolejnych wokół prawej ręki i dłoni. Jego ubiór składał się z białego garnituru z podwiniętymi rękawami do łokci, w połowie zapiętymi na guziki, które podtrzymywały czarne spodnie i czerwone pantofle. Często miał na sobie czarny garnitur z podwiniętymi rękawami.

W historii Joker i na początku Tokyo Ghoul:re, wygląd Suzuyi zmienia się drastycznie. Jego włosy są teraz farbowane na czarno i osiągają tylko długość podbródka. A jego szwy mają inny wzór. Jego strój składa się z czarnego garnituru oraz z czerwonymi szelkami z żółtym trójkątem. Ma protezę nogi zastępującą nogę, która została okaleczona kilka lat wcześniej podczas Operacji tłumienia Sowy. Później w Tokio Ghoul:re, włosy Suzuyi osiągnęły ponownie długość ramienia.

Galeria