FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Zobaczmy z czego jesteś zrobiony.

—Kabal

Zaczynam czuć się jak za dawnych czasów, tylko szybciej!

—Kabal po pokonaniu Sheevy

Kabal - to wojownik, który jest członkiem klanu Czarnego Smoka i antagonista serii gier walki Mortal Kombat. Jest antyzłoczyńcą w Mortal Kombat 3-Armageddon, protagonistą drugoplanowym który stał się mniejszym (nieumarłym i opętanym) antagonistą w Mortal Kombat 9 i mniejszym antagonistą (wciąż nieumarły i opętany) w Mortal Kombat X. Później pojawia się w Mortal Kombat 11 jako wspierający antagonista, a jego przeszła wersja pojawia się również w jednym rozdziale.

Biografia Edytuj

Oryginalna oś czasu Edytuj

Mortal Kombat 3 Edytuj

Kabal był członkiem klanu Czarnego Smoka aż do inwazji Shao Kahna na Ziemię. Jego dusza została oszczędzona i odkrył, że był jednym z wybranych wojowników. Kabal został zaatakowany przez jeden z oddziałów eksterminacyjnych Kahna i poważnie okaleczony, przeżywając jedynie poprzez sztuczne respiratory. Wciąż miał nieprzerwaną wolę walki i porzucił życie przestępcy, przysięgając, że stanie po sile dobra.

Pomiędzy MK3 i MKDA Edytuj

Kabal walczył i został poważnie ranny przez Mavado, który był wiodącym członkiem Czerwonego Smoka, który próbował zniszczyć Czarnego Smoka. Wziął również miecze Kabala jako trofea.

Mortal Kombat: Deception Edytuj

Havik znalazł Kabala na krawędzi śmierci i uratował go, w zamian za sprowadzenie Czarnego Smoka jako siły chaosu i anarchii. Pomimo przysięgi, że porzuci zbrodnię, Kabal zrobił dokładnie to, o co poprosił Havik, trenował z nim przez kilka lat i wrócił na Ziemię, by odzyskać swoje miecze od Mavado.

Następnie zaczął szukać nowych rekrutów i ostatecznie znalazł Kirę i Kobrę. Kabal i jego rekruci towarzyszyli Havikowi w Pozaświatach, Kabal potajemnie chciał przetestować parę rekrutów, a następnie przetestował ich postępy w walce z Królem Smoków.

Mortal Kombat: Armageddon Edytuj

Kabal spotkał Tavena w świątyni Argusa po tym, jak półbóg pokonał Kobrę i większość innych członków Czarnego Smoka. Kabal zaproponował mu miejsce w klanie, ale ten odrzucił ofertę i został pokonany przez Tavena.

Na koniec pokonał Blaze'a nasycając swoje miecze wielką mocą. Kabal wezwał Mavado do bitwy i łatwo go obezwładnił, powodując, że wykonał Hara-kiri. Trzymał głowę Mavado za znak wyższości Czarnego Smoka.

Obecna oś czasu Edytuj

Mortal Kombat (2011) Edytuj

Mortal Kombat X Edytuj

Mortal Kombat 11 Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj