Do szablonu +18.png
Uwaga!

Kevin – główny antagonista w historii Miasto Grzechu z filmu Sin City: Miasto Grzechu z 2005.

Jest to brutalny, kanibalistyczny morderca prostytutek, który nie okazuje żadnych emocji.

Grał go aktor Elijah Wood.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Sin City: Miasto Grzechu[edytuj | edytuj kod]

Ten żółty drań[edytuj | edytuj kod]

Kevin pojawił się na moment, kiedy Roark Junior torturował Nancy na farmie. Kevin nie zwracał na to uwagi, czytając biblię.

Miasto grzechu[edytuj | edytuj kod]

Kevin zabił Goldie, prostytutkę, w której zakochał się główny bohater historii – Marv. Widząc zwłoki Goldie, Marv poprzysiągł zemstę na mordercy.

Okazało się, że Kevin był odpowiedzialny za zabójstwo. Marv dotarł na farmę, lecz po chwili ten ogłuszył go młotem. Obudził się w celi pod farmą, gdzie spotkał Lucille – swoją przyjaciółkę, którą Kevin porwał i zjadł jej rękę.

Marv uciekł i wrócił wraz z Wendy, aby zabić kanibala. Stoczyli walkę, w której Kevin pokazał swoje zdolności w walce. Został jednak pokonany przez Marva, który później odcina jego ręce i nogi. Kevin nie reagował na to w żaden sposób, cały czas wpatrując się niepokojąco w Marva. Należący do niego wilczur zjadł jego wnętrzności i Marv ostatecznie odciął mu głowę.

Marv pokazał ją Kardynałowi Roarkowi, który zdradza mu, że Kevin pewnego razu przybył do niego i powiedział, że czuje kontakt z Bogiem poprzez jedzenie ludzi, a Roark przyłączył się do niego. Marv brutalnie zabił go.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Kevin znalazł się na 65 miejscu w rankingu czasopisma Wizard "Top 100 Złoczyńców".