FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Kevin – główny antagonista w historii Miasto Grzechu z filmu Sin City: Miasto Grzechu z 2005.

Jest to brutalny, kanibalistyczny morderca prostytutek, który nie okazuje żadnych emocji.

Grał go aktor Elijah Wood.

Biografia

Sin City: Miasto Grzechu

Ten żółty drań

Kevin pojawił się na moment, kiedy Roark Junior torturował Nancy na farmie. Kevin nie zwracał na to uwagi, czytając biblię.

Miasto grzechu

Kevin zabił Goldie, prostytutkę, w której zakochał się główny bohater historii – Marv. Widząc zwłoki Goldie, Marv poprzysiągł zemstę na mordercy.

Okazało się, że Kevin był odpowiedzialny za zabójstwo. Marv dotarł na farmę, lecz po chwili ten ogłuszył go młotem. Obudził się w celi pod farmą, gdzie spotkał Lucille – swoją przyjaciółkę, którą Kevin porwał i zjadł jej rękę.

Marv uciekł i wrócił wraz z Wendy, aby zabić kanibala. Stoczyli walkę, w której Kevin pokazał swoje zdolności w walce. Został jednak pokonany przez Marva, który później odcina jego ręce i nogi. Kevin nie reagował na to w żaden sposób, cały czas wpatrując się niepokojąco w Marva. Należący do niego wilczur zjadł jego wnętrzności i Marv ostatecznie odciął mu głowę.

Marv pokazał ją Kardynałowi Roarkowi, który zdradza mu, że Kevin pewnego razu przybył do niego i powiedział, że czuje kontakt z Bogiem poprzez jedzenie ludzi, a Roark przyłączył się do niego. Marv brutalnie zabił go.

Galeria

Sin City: Miasto Grzechu

Ciekawostki

  • Kevin znalazł się na 65 miejscu w rankingu czasopisma Wizard "Top 100 Złoczyńców".