FANDOM

Ze mną nie wygrasz, Tennyson. Bo ty jesteś dobry... a dobroć jest słabością, dlatego mnie nie pokonasz!

—Kevin 11 do Bena

Kevin Levin , zwany również Kevinem 11 , to powracający antagonista serialu animowanego Ben 10 , antybohater Obcej Potęgi , główny antagonista drugiej połowy pierwszego sezonu Ultimate Alien i trzecioplanowy bohater Omniverse .
Jest z gatunku Osmozjaninem, gatunkiem, który potrafi pochłaniać energię różnego rodzaju, w celu zwiększenia swoich własnych możliwości.

Charakterystyka

Wygląd

W oryginalnej serii, Kevin był szczupłym chłopcem z długimi, czarnymi włosami, ciemnobrązowymi oczami i bladej skórze. Ma wokół oczu czarne obwódki, znak, że niedawno wchłaniał energię. Nosi podartą, czarną koszulkę, czarne opaski na rękach, brązowe spodnie cargo, naszyjnik z napisem 11 oraz czarne buty do kolan.
W Ben 10: Obca Potęga , Kevin stał się wysokim i muskularnym, młodym mężczyzną. Nie miał obwódek wokół oczu. W pierwszych dwóch sezonach i w Ultimate Alien , Kevin nosił koszulkę, szarą koszulę pod spód, niebieskie spodnie i czarne buty.
W trzecim sezonie Obcej Potęgi , nosił niebieską kurtkę z krótkim rękawem, białą koszulkę z długim, niebieskie spodnie i czarne buty.
W Omniverse , jego czarna koszula jest pozbawiona rękawów, natomiast szara koszula z długim rękawem ma kilka ciemniejszych pasków. Jego niebieskie spodnie są lekko poniszczone, natomiast buty są szaroczarne.
Jego przyszła wersja jest nieco szczuplejsza, ma znacznie dłuższe włosy i ma X na podbródku. Nosi standardowy strój Rootersów.
W Reboocie serii, ubiór i wygląd Kevina były niemal te same, co w oryginalnej serii, jednak nie ma już czarnych opasek na nadgarstkach. Nosi za to urządzenie zwane Antitrixem na lewym nadgarstku.

Osobowość

Ze względu na swoje trudne dzieciństwo i zdolności w oryginalnej serii, Kevin wykazywał skłonności socjopatyczne i był gotów krzywdzić innych, wyłącznie dla własnych korzyści i przyjemności. To zachowanie wynika nie tylko z traktowania go jak odmieńca przez rówieśników, ale także z pochłaniania energii. Przykładem jego socjopatycznej i samolubnej osobowości była sytuacja, w której próbował spowodować katastrofę pociągu dla pieniędzy, mimo, że skutkowałoby to niezliczoną liczbą ofiar ze strony pasażerów. Miał wyjątkowo negatywne nastawienie do życia, wynikające z niskiej samooceny. Żywił głęboką nienawiść do innych ludzi i do społeczeństwa. Każdego uważał za wroga, co dowodzi o paranoidalnej naturze.
W Nicości, Kevin spotkał kosmitę o imieniu Kwarrel, który był dla niego postacią ojca i mentora. To przyczyniło się do poprawy osobowości Kevina oraz postanowienia zostania bohaterem. To wyjaśnia, dlaczego Kevin został członkiem Dzieci Amalgamatu.
W Obcej Potędze , Kevin, mimo bycia dealerem broni, był bardziej dojrzały i stabilny. Kevin miał wtedy znacznie lepsze spojrzenie na życie i po raz pierwszy zaczął tworzyć rzeczywiste więzi. Stał się jednym z protagonistów serialu i zaprzyjaźnił się Benem i zakochał w Gwen. Jednak pragnął zabić złoczyńcę, który zabił jego ojca - Ragnaroka.