FANDOM

Kirei Kotomine – główny antagonista w Fate/Zero oraz Fate/stay night. W szczególności jest głównym antagonistą scenariuszu Fate, wspierającym antagonistą w Unlimited Blade Works i jednym z dwóch głównych antagonistów Heaven's Feel. Jest on tylko krótko wspomniany w Fate/hollow atraxia, ale pojawia się wiele razy podczas Carnival Phantasm jako komentator Świętej Wojny Graala, ciągle narzekając na to, że Święty Kościół nie ma wystarczających środków, aby naprawić szkody wyrządzone przez uczestników wojny.

Kirei pełni funkcję mistrza Zabójcy podczas Czwartej Wojny Świętego Graala, a później tworzy kontrakt z Gilgameszem trwający aż do Piątej Wojny Świętego Graala, w czasie której zadaje śmiertelny cios Bazett Fradze McRemitz, by przejąć kontrolę nad jej sługą, Lansjerem. Jest mistrzem podczas czwartej wojny i działa jako rzekomo bezstronny nadzorca podczas piątej wojny.

W adaptacji anime Fate/stay night w japońskiej wersji głosu użyczył mu Jouji Nakata, natomiast Jamieson Price w angielskiej wersji.

Charakterystyka

Wygląd

Kirei w Fate/Zero jest młodym mężczyzną w wieku około dwudziestu lat, ma krótkie włosy, brązowe oczy i nosi ubrania kapłana. W Fate/stay night był w wieku 30 lat, z lekko długimi brązowymi włosami i nosił trochę inne ubrania kapłańskie ze złotym krzyżem. Kirei jest również dość wysoki, gdyż mierz 193 cm wzrostu. Jest najwyższym ze wszystkich Mistrzów w czwartej i piątej Wojnie Świętego Graala.

Osobowość

Podczas gdy Kirei nie jest tak naprawdę złoczyńcą, nadal jest złym człowiekiem. Nie jest nieludzki, ale dewiacyjny, nie szalony, ale wciąż nie zdrowy psychicznie. On, podobnie jak Shirou, jest pustą istotą ludzką.

Podczas Fate/Zero był spokojną, poważną, a czasem skrajnie przygnębioną i pozbawioną emocji osobą, która uważała, że radość jest w rzeczywistości grzechem, a nawet potępia te same okrucieństwa, które później wykonuje podczas Fate/stay night, mówiąc, że akt znalezienia radości w bólu innych jest raczej potworne i nieludzkie. To właśnie po zapoznaniu się z Gilgameszem stał się skorumpowanym indywidualnym złoczyńcą, który ujawnia się w Fate/stay night. Był kiedyś lojalny wobec Tokiomiego Tohsaki podczas czwartej Świętej Wojny Graala.

Biografia

Fate/Zero

Do uzupełnienia!

Fate/stay night

Kirei Kotomine jest antagonistą we wszystkich trzech scenariuszach Fate/stay night, choć jest jedynym absolutnym złoczyńcą w Fate. Kirei prawie zawsze jest pierwszym, który ma dostęp do Świętego Graala, choć nie troszczy się o niego sam; bardziej interesują go wyniki życzeń w skażonym artefakcie, zwłaszcza w przypadku osób, które posiadają czyste dusze lub dobre intencje.