Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Złoczyńcy Wiki, rozbudowując ją!
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym pozytywnych cech i bez żadnych szans na odkupienie. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze, pozytywne cechy to najczęściej są one fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.

Knull, znany również jako Bóg Symbiontów - jeden z głównych antagonistów wszechświata Marvel Comics i jednym z głównych antagonistów serii komiksów Venom. Jest on starożytnym wrogim bóstwem, które było odpowiedzialne za stworzenie rasy Symbiontów. Stara się rozszerzyć ciemność na cały wszechświat, podbijając, psując i niszcząc każdą formę życia, na którą się natknie. Służy jako nadrzędny antagonista wydarzenia Absolute Carnage. Jest jednym z arcywrogów Venoma/Eddiego Brocka wraz z Carnagem.

Biografia

Pochodzenie

Istnienie Knulla poprzedza powstanie samego wszechświata. Kiedy Celestiale zaczęli stwarzać wszechświat, Knull zareagował stworzeniem żyjącego Nekromiecza ze swojego cienia, który wykorzystał w pozbawieniu jednego z nich głowy. Za to został wtrącony do wiecznej otchłani przez pozostałych przedstawicieli rasy, gdzie użył odciętej głowy jednego z nich do stworzenia kuźni służącej w celu ulepszania miecza w kosmicznych energiach. Pragnąc niczego innego jak tylko zgładzenia światła, które zatruwa jego królestwo ciemności, Knull manifestował symbiotyczny pancerz z paranormalnej ciemności, która pomogła mu w dokonaniu ludobójstwa na innych bogach.

Imperium Symbiontów

Współczesność

Charakterystyka

Osobowość

Starożytne wrogie bóstwo, Knull gardzi Celestianami i ich tworami, próbując dokonać ludobójstwa przeciwko nim. Poprzez swoją armię symbiontów Knull jest odpowiedzialny za zniszczenie i zepsucie całych cywilizacji we wszechświecie. Na Ziemi wyglądał na spokojnego i protekcjonalnego, uśmiechając się tylko na widok szaleńczej postaci Venoma i reagując wściekłością, gdy Eddie próbował powstrzymać go przed ponownym zepsuciem symbionta Venoma. Knull był niechętnie pod wrażeniem determinacji Eddiego do zrozumienia nieprawdziwej prawdy leżącej u podstaw symbiontów, ale wyśmiewał go, że został oszukany przez umysł roju Klyntara. Uważa symbiontów, którzy zbuntowali się przeciwko niemu i uwięzili, za tchórzy, kłamców i zdrajców, szydząc z ich desperackich wysiłków, by ukryć swoje mroczne pochodzenie i powstrzymać się od nawrotów.

Moce i Umiejętności

Moce

Boska fizjologia: Jako pradawny bóg ciemności, Knulla charakteryzuje szereg nadludzkich atrybutów i mocy daleko przewyższających możliwości ludzi, a nawet wielu innych bogów.

  • Anormalna siła: Nadludzka potęga Knulla pozwala mu pozbawić Celestiala głowy jednym ciosem, a także wymordować całe armie bogów, choć to ostatnie może częściowo wynikać z ogromnej mocy Nekromiecza.
  • Anormalna wytrzymałość: Wytrzymałość wykraczająca innych bogów Knulla umożliwia mu przetrwanie bezpośredniego postrzału kosmiczną energią Celestialów. Ponadto, upadek z przestrzeni kosmicznej na planetę podczas walki z innym bóstwem w połączeniu z dźgnięciem w głowę zdołało go tylko znokautować.
  • Bez-wiekowość: Egzystencja Knulla poprzedza zaranie dziejów 14 miliardów lat temu; co za tym idzie, koncepcji śmierci oraz życia. Dlatego wbicie ostrza w głowę i upadek z kosmosu na powierzchnię planety tylko tymczasowo znokautowały, ale nie zabiły go.
  • Czynnik regeneracyjny: Pomimo swojej nadludzkiej wytrzymałości, Knull może zostać zranionym, a nawet znokautowanym. Jednak nie tylko potrafi przetrwać obrażenia, które zabiłyby innych bogów, ale także szybko się z nich zregenerować.
  • Kontrola pogody: Knull posiada zdolność do tworzenia, kontrolowania i manipulowania nadprzyrodzonym aspektem ciemności; manifestacją ciemności poprzedzającej Wszechświat, którą sam nazywa "żyjącą czeluścią".
  • Samowystarczalność: Knull może przetrwać w próżni kosmicznej bez żadnego rodzaju powietrza, jak również nie wymaga żadnego typu pożywienia czy odpoczynku do funkcjonowania.
  • Tworzenie/kontrolowanie symbiontów: Knull stworzył pierwszego symbionta ze swojego cienia w celu zabicia Celestiala, a następnie manifestował symbiotyczny pancerz bojowy podczas dokonywania ludobójstwa wśród bogów. Po wygnaniu na odosobniony świat, Knull odkrył swoją zdolność do infekowania "niższych form życia" żyjącą czeluścią, tworząc w ten sposób armię symbiontów do podbicia Wszechświata. Może je także kontrolować umysłowo; doprowadzając je do szału z powodu żądzy krwi. Potrafi również zamieszkiwać ich ciała, pozwalając mu widzieć świat ich oczami oraz bezpośrednio je kontrolować; może nawet kontrolować ich biomasę bez konieczności fizycznego kontaktu z nimi, co zademonstrowano kiedy użył pradawnego smoko-podobnego symbionta do zaatakowania Ziemi i manifestowania awatara jego prawdziwej formy.
  • Zmiennokształtność: Knull jest zdolny przekształcić swoje usta w paszczę pełną ostrych kłów z chwytnym językiem.

Umiejętności

  • Walka wręcz: Chociaż nigdy nie przeszedł żadnej formy formalnego treningu, Knull wciąż jest zaciekłym wojownikiem z miliardami lat doświadczenia bojowego, zdolnym do zabijania całych armii bogów bez żadnej pomocy z zewnątrz.
Advertisement