FANDOM

Knull, znany również jako Bóg Symbiontów - jeden z głównych antagonistów wszechświata Marvel Comics i jednym z głównych antagonistów serii komiksów Venom. Jest on starożytnym wrogim bóstwem, które było odpowiedzialne za stworzenie rasy Symbiontów. Stara się rozszerzyć ciemność na cały wszechświat, podbijając, psując i niszcząc każdą formę życia, na którą się natknie. Służy jako nadrzędny antagonista wydarzenia Absolute Carnage. Jest jednym z arcywrogów Venoma/Eddiego Brocka wraz z Carnagem.

Biografia Edytuj

Początki Edytuj

Imperium Symbiontów Edytuj

Dzisiejsze czasy Edytuj

Osobowość Edytuj

Starożytne wrogie bóstwo, Knull gardzi Celestianami i ich tworami, próbując dokonać ludobójstwa przeciwko nim. Poprzez swoją armię symbiontów Knull jest odpowiedzialny za zniszczenie i zepsucie całych cywilizacji we wszechświecie. Na Ziemi wyglądał na spokojnego i protekcjonalnego, uśmiechając się tylko na widok szaleńczej postaci Venoma i reagując wściekłością, gdy Eddie próbował powstrzymać go przed ponownym zepsuciem symbionta Venoma. Knull był niechętnie pod wrażeniem determinacji Eddiego do zrozumienia nieprawdziwej prawdy leżącej u podstaw symbiontów, ale wyśmiewał go, że został oszukany przez umysł roju Klyntara. Uważa symbiontów, którzy zbuntowali się przeciwko niemu i uwięzili, za tchórzy, kłamców i zdrajców, szydząc z ich desperackich wysiłków, by ukryć swoje mroczne pochodzenie i powstrzymać się od nawrotów.